ایمن ترافیک کالا
قالب وبلاگ
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت ایمن ترافیک کالا خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







کلاه ایمنی jsp

برای ممانعت از برخورد اشیا در حال سقوط و حفاظت سر، از کلاه کار ساختمانی استفاده می شود. آسیب دیدگی سر به دلیل ریزش اشیاءیا خطرات ضربات اغلب جدی است و ممکن است کشنده باشد. پوشیدنکلاه ایمنی jsp نه تنها از بالای سر شما محافظت می کند بلکه می تواند از چشم، گوش، بینی و دهان نیز محافظت کند. اغلب کارمندان و کارگران  نمی توانند اهمیت کامل این قطعه مهم تجهیزات محافظ شخصی را تشخیص دهند.

کلاه ایمنی به گونه ای طراحی شده که در زمان برخورد ضربه به کلاه، اثرات آنرا روی کلاه پخش می کنند و باعث محافظت از سر می شوند.کلاه دارای سیستم تعلیق به اندازه ی یک تا یک ونیم اینچ ودارای یک فنر است که فاصله ایمن بین سر وپوسته را حفظ می کند.رنگ های کلاه ایمنی می توانند نقش های مختلفی را در سایت های ساختمانی نشان دهند. این تعیین رنگها از شرکت به شرکت دیگر و محل کار تا سایت کاری متفاوت است.

جنس کلاه کارjspاز پلاستیک های سخت وفشرده پلی اتیلن ساخته شده است. پوسته ی سفت و سخت آن برای مقاومت در برابر ضربات به سر طراحی شده است. علاوه بر ساختمان سازی در محیط های کارگاهی و پالایشگاهها کاربرد دارد. سیستم تنظیم بند کلاه ایمنیjspموجب شده استکه استفاده برای سایزهای مختلف سر را امکان‌ پذیر می‌سازد و باعث ایمنی بیشتر شود.قیمت کلاه ایمنی جی اس پی نیز بر اساس نوعغ کاربری کلاه و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن متفاوت است.

کلاه ایمنی به دلیل قرار گرفتن روی سر باید از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار باشد. بهترین وضعیت برای کلاه‌های ایمنی آن است که توسط استانداردهای مختلف در بخش ایمنیمورد تایید قرار گرفته باشد.کلاه کار ساختمانی برند jsp بر اساس طراحی در دامنه ی قیمتی مناسبی در فروشگاه اینترنتیایمن ترافیک کالا به فروش می رسد. ایمن ترافیک علاوه بر فروش محصولات تولیدی خود و گارانتی آنها، بهترین برندهای روز دنیا را نیز برای عرضه در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده است.

jsp



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 06 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 41

انواع عینک ایمنی کار

عینک های ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بر اساس متریال استفاده شده در آنها و همچنین کاربری که برای آن طراحی شده به مدل های مختلفی تقسیم شده است. خرید عینک ایمنیباید با توجه به نیاز و شرایط کاری باشد. عینک ایمنی بر اساس مواد اولیه استفاده شده در لنز به موارد زیر تقسیم شده است.

·         عینک ایمنی طبی

·         عینک ایمنی ضد بخار

·         عینک ایمنی آفتابی

·         عینک ایمنی ضد خش

·         عینک ایمنی گاگل

انواع عینک ایمنی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نیز براساس تقسیم بندی زیر دسته بندی می شوند.

·         عینک ایمنی مهندسی

·         عینک ایمنی آزمایشگاهی

·         عینک ایمنی برشکاری

·         عینک ایمنی جوشکاری

همانطور که مشاهده می فرمایید تنوع انواع عینک ایمنی بسیار زیاد است. برای مثال عینک ایمنی مهندسی آفتابی برای کار در مناطق گرمسیر که نور خورشید دید افراد را ضعیف می کند کاربرد دارد حال آنکه عینک ایمنی مهندسی ضد بخار برای کارگران و مهندسینی کاربرد دارد که در مناطق مرطوب به فعالیت مشغول هستند.

عینک ایمنی گاگل

از بهترین انواع عینک ایمنی عینک ایمنی گاگل است. این عینک به واسطه طراحی خلاقانه به صورت کامل به صورت چفت می شود. در این صورت هیچ نوع مایع، گاز و ذرات ریز جامد از هیچ قسمتی امکان نفوذ به داخل چشم را نخواهد داشت. گاگل ها را می توان در انواع مختلفییافت. مانند:

·         گاگل مقاوم در برابر ضربات

·         گاگل مقاوم در برابر ذرات و گرد و غبار

·         گاگل مقاوم در برابر مواد شیمیایی

·         گاگل مقاوم در برابر اشعه های شدید لیزر

·         گاگل مقاوم دربرابر جوشكاری

این مدل عینک علاوه بر اینکه کاملا ایمن است به صورت ضد بخار و ضد لک نیز طراحی شده است. جهت کنترل جریان هوا سوپاپ هایی روی عینک طراحی شده است که هوای را در داخل محفظه ی عینک به جریان در می آورد. البته دقت داشت باشید در صورت که هوای اطراف سالم و قابل تنفس باشد از این عینک استفاده نمایید. این مدل عینک ایمنی به واسطه‌ییک بند و در مدل های ساده تر یک کش در پشت سر محکم می شوند. طراحی عینک گاگل به شکلی است که تمامی عینک های ایمنی در این قالب نیز ساخته شده اند. عینک ایمنی جوشکاری، عینک ایمنی آزمایشگاهی، عینک ایمنی برشکاری در قالب عینک گاگل نیز طراحی می شوند. این عینک را برندهای بسیاری تولید می کنند از مهمترین آنها می توان به عینک ایمنیiso، عینک ایمنی ماتریکس، عینک ایمنی هیلتی مدل el-ha و عینک ایمنی ماتریکس مدل genesis اشاره داشت.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی درایران است. این برند محصولات خود را به صورت بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود سعی دارد محصولات را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

عینک گاگل



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 01 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 36

انواع بشکه ترافیکی

با افزایش روزافزون وسایل نقلیه، لزوم استفاده از تجهیزات ترافیکی بیش از گذشته احساس میشود. تجهیزات ترافیکی که به منظور کنترل ترافیک و سرعت یا اطلاع‌رسانی به رانندگان وسایل نقلیه و عابران پیاده، اخطار، افزایش ایمنی راههااستفادهمیشودویکی از عوامل کاهش دهنده تصادفات و سوانح محسوب می‌شود. خرید بشکه ترافیکی به عنوان یکی از این تجهیزات ترافیکیو بعنوان مانعی برای جلوگیری از برخورد خودروها و هدایت آن‌هاانجاممیشود. تولید این محصول ترافیکی در دو نوع با درب و بدون درب صورت میگیرد. بشکه ترافیکی از جنس پلی اتیلن تولید میشود که در برابر نوسانات و ناملایمات جوی بسیار مقاوم است. این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات دارد و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می‌کند. همچنین از مواد آنتییووی در طراحی و تولید آن به منظور مقاومت در برابر تابش نور آفتاب و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی استفاده شدهاست.

استفاده از دو رنگ زرد و آبی کنار هم در این نوع تجهیزات ترافیکی، ایده بسیار مناسبی برای جلب توجه رانندگان از فواصل دور میباشد. علامت موجود روی بشکه زرد ترافیکی به معنای جداشدن جاده از جاده اصلی است که این تصویر باید از وضوح بالایی برخوردار باشد تا رانندگان براحتی آن را مشاهده کنند. در ساخت و تولید این محصول از شبرنگ‌هایی استفاده میشود که قابلیت دید بالایی به رانندگان در تاریکی شب میدهد. در خیلی مواقع داخل بشکه‌راازآبوشنپرمی‌کنند که مقاومت بشکه را بالا برده و در صورت انحراف خودروها از جاده و برخوردشان با این تجهیزات از شدت شتاب آنهاکاستهوصدماتوخساراترابهحداقلبرسد. بشکه‌ایمنی ترافیکی در دو نوع بشکه ترافیکی 85 سانتیمتری و 105 سانتیمتری تولید و عرضه میگردد که ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت این دو محصول را ارائه میدهد.

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری جهت ایمن سازی راهبندهای عمرانی بسیار مناسب میباشد. این محصول از جنس پلی اتیلن است و در معابر شهری و جهت ایمن سازی محیط کارخانه‌هاوانبارهامورداستفاده قرار میگیرد. بشکه ایمنی با ارتفاع 85 سانتی متر بدون درب و دارای شبرنگ است و قابل نصب در خروجی‌های پرخطر است.

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری ساخته شده از مواد پلی اتیلن فوقالعادهباکیفیت، نمونه دیگری از تجهیزات و جداکننده‌های ترافیکی است. این محصول دارای قابلیت ضربه‌پذیری بالایی است و با پر کردن شن و ماسه یا آب داخل آن مقاومتش چندین برابر میشود. بشکه ترافیکی با ارتفاع 105 سانتی متر در برابر افزایش و کاهش دما بدلیل خاصیت آنتییووی که دارد مقاوم است و نصب و نگهداری آن به آسانیانجام میشود. در بیشتر عملیات عمرانی و در امور راه‌هابهمنظورمشخصکردنمحدوهخطروتعیین مسیر خودروها استفاده میشود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالاتولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی و بشکه های ایمنی است. فروش بی واسطه محصولات از ویژگی های این برند است. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی میتوانید با ما تماس بگیرید.

بشکه ترافیکی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 31 تیر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 50

کله قندی ترافیکی و آشنایی با انواع آن

کله قندی ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری و لاستیکی است که قابلیت ضربهپذیری تا 20000 مرتبه را دارد. این تجهیزات ترافیکی در برابر ضربه، گرما و سرمای شدید مقاوم بوده و بدلیل مواد آنتییووی بکار رفته در ساخت آنهادچاررنگپریدگی نمیشود و در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید، اشعه ماورابنفش را به راحتی تحمل میکند. مخروط ایمنی وزن سبکی داشته و حمل و جابجایی آن به سهولت انجام میگیرد.قیمت مخروط ایمنی  با توجه به اندازه های تولید شده متفاوت است.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی که براساس استانداردهای کیفی جهانی و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده دارای دو نوع شبرنگ دار و بدون شبرنگ است. این نوع مخروط ترافیکی بسیار مقاوم و انعطافپذیر بوده و بعنوان مانع در مواردی نظیر محل کار کارگران، مقابل مغازهها،هدایت ترافیک و استفادهمیشود. این مانع ترافیکی را می­توان بصورت موقت هم بر سطح معابر و جاده ­هاقرارداد.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری ساخته شده از مواد پلیمری پی وی سی و لاستیک، مقاوم و قابل انعطاف است که در حین برخورد وسایل نقلیه آسیبی به خودرو و سرنشینان آن وارد نمیکند. این محصول قابلیت ضربه پذیری تا 20000 مرتبه را دارد و بدلیل وجود مکملهای آنتییووی و آنتی اکسیدانت در برابر سرما و گرمای شدید و نور خورشید بسیار مقاوم است. از ویژگیهای دیگر این نوع مخروط ترافیکی میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

کله قندی ترافیکی ژله ­ای

کله قندی ترافیکی ژلهای با خاصیت ژلهای که دارد در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و پس از برخورد وسایل نقلیه سریع به حالت اولیه خود باز می­گردد. این محصول برای بستن مسیرهای کوچک و تحت تعمیر و جلوی ساختمان هامورداستفادهقرارمیگیرد. کله قندی ترافیکی ژله ای بیشتر برای مواردی که نیاز به استفاده موقت از کله قندی هست، مورد استفاده قرار میگیرد و دارای دو نوع شبرنگداروبدونشبرنگاست.

کله قندی ترافیکی تاشو

نمونه­ای از مخروطهای ترافیکی از قابلیت ویژه­ای برخوردار هستند و بصورت تاشو طراحی شده­اندکه در اینصورت حمل و نگهداری آن­هافضای زیادی اشغال نمیکند. این نوع راه بند کله قندی از بدنه­پارچه­ای مقاوم همراه با پلاستیک تولید شده که وجود همین پارچه است که امکان جمع کردن آن را فراهم نمودهاست. درقسمت کف این محصول از یک عدد چراغ ال ای دی قرمز رنگ جهت افزایش نور اطراف مخروط و در نتیجه افزایش قابلیت دید در شب استفاده شده ­است. مخروطترافیکی با این ویژگی را میتوان در صندوق عقب خودرو به همراه داشت

چگونه کله قندی ترافیکی را نصب کنیم؟

لازم بذکر است نصب کله قندی ترافیکی و انواع مخروط ترافیکی به آسانی انجام میگیرد و نیاز به نصاب و هزینه ندارد و در خیلی مواقع بدلیل ساختار مخروطی بودن حتی نیازی به نصب نیست و به صورت موقت میتوان بر روی زمین قرار داد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کنندده انواع کلیه قندی محصولات خود را بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

مخروط ترافیکی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 29 تیر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 48

کاربردهای استوانه ایمنی

بولاردهای ترافیکی امنیتی از بولاردهای ترافیکی اغلب برای حفظ امنیت ساختمان ها استفاده می شود. گاها تصادفاتی رخ می دهد که طی آن وسیله نقلیه به ساختمان یا مغازه هایی که در کنار خیابان ها قرار دارند برخورد می کند. در اکثر موارد این تصادفات به عمد و با اهداف مخرب انجام می شود و مهاجمان به منظور سرقت از مغازه هایی که اموال ارزشمند در آن نگهداری می شود، این تصادفات را مدیریت می کنند. به منظور جلوگیری از حادثه و سرقت، بسیاری از شرکت های تجاری در اطراف ساختمان های خود استوانه ایمنی نصب می کنند. به این ترتیب که اگر کسی به طور اتفاقی یا عمدی به یک ساختمان برخورد کند، با بولاردهای فولادی با مقاومت بالا روبرو می شود

بولاردهای کنترل ترافیکی

استوانه ها علاوه بر امنیت ساختمان ها، برای کنترل ترافیک در سطح شهر نیز استفاده می شوند. خودرو ها روزانه و گاها با سرعت بالا از پارکینگ ها خارج شده یا وارد می شوند. طی این ورود و خروج ترافیکی ایجاد خواهد شد، که در صورت عدم اقدامات کنترل شده، ممکن است در این مکان ها به سرعت بی نظمی شکل بگیرد. در مواردی این بی نظمی ها می توانند خطرناک باشند و حادثه به دنبال داشته باشند.

برای جلوگیری از ترافیک، صاحبان ساختمان ها می توانند بولاردهای ترافیکی را در ورودی و خروجی پارکینگ ها نصب کنند. همچنین می توان از استوانه ایمنی در اماکن عمومی که معمولا تردد اتومبیل ها زیاد است، مثل فرودگاه ها، پاساژها، بیمارستان ها، مدارس، گیشه دریافت عوارض راه و غیره استفاده کرد. استوانه ایمنی را می توان برای تعیین منطقه های ممنوع مثل خطوط وسایل نقلیه اورژانسی و اضطراری، به کار برد. علاوه بر حفاظت از راننده ها، بولاردهای ترافیکی می توانند برای عابران پیاده در مناطق ترافیکی نیز محیط امن ایجاد کنند.

زیباسازی شهری با استوانه ایمنی

همان طور که می دانید از استوانه ایمنی اغلب برای حفاظت و امنیت اموال و ساختمان ها و کنترل ترافیک شهری استفاده می شود. علاوه بر این موارد بولاردهای ترافیکی را می توان برای زیبا سازی شهری نیز به کار برد. جالب است بدانید که بولاردهای فولادی برای طراحی های معماری و زیبا سازی شهری نیز به کار گرفته می شوند. این نوع بولاردها ظاهر براق و جذابی دارند، ضمن آن که در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم هستند، زیرا از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالاتولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با فروش محصولات خود به صورت آنلاین بهترین ها را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد.

بولارد



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 29 تیر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 45

لباس کار مناسب

 شغل های زیادی هستند که برای حضور در آنها حتماً باید لباس کار مناسبی داشته باشید از جمله این مشاغل می توانیم به کارهای صنعتی در کارخانه های مختلف، مکانیک ها، پزشکان، پرستارها و غیره اشاره کنیم که البته شاید برای برخی لباس کار واژه مناسبی نباشد و بهتر است از اونیفرم استفاده کنیم اما هدف ما در این مقاله معرفی یک لباس کار مناسب است.

 منظور از لباس کار مناسب لباسی است که علاوه بر اینکه باعث حفاظت لباس های زیری ما از آلودگی های محیط اطراف می شود فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

 یک لباس کار مناسب باید ویژگی هایی داشته باشد که از جمله آنها می توانیم به  موارد زیر اشاره کنیم.

راحتی در خرید لباس کار یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید،  لباستان باید فوق العاده راحت باشد زیرا قرار است شما هم فعالیت های زیادی انجام دهید و اگر احساس ناراحتی در آن کنید ممکن است بازده ای شما در حین کار پایین بیاید. پس حتماً به این موضوع دقت کنید.

جنس خوب: یک لباس کار خوب لباسی است که شما بتوانید آن را چه در فصول سرد سال و چه در فصل های گرم سال بدون دغدغه بپوشید، پس بهتر است از جنسی آن را انتخاب کنید که در فصل های سرد با پوشیدن لباس های گرم زیر آن احساس گرما کنید و در فصول گرم نیز به خودی خود خنک باشد.

آب نرود: برخی از پارچه ها هستند که پس از اینکه آنها را می‌شویید کوتاه تر میشوند، پس در خرید لباس کار باید به این موضوع دقت کنید تا دچار خسارت مالی نشوید.

 

چرا لباس کار بخریم

هدف ما از خرید لباس کار این است که هنگامی که میخواهیم شروع به کار کنیم دغدغه های کثیف شدن لباس های معمولی خود را نداشته باشیم به همین دلیل چند دست لباس کار تهیه می‌کنیم تا هنگامی که میخواهیم اقدام به شروع کار کنیم، با خیالی آسوده فعالیت کنیم، چون در غیر این صورت باید نگران لک شدگی لباسهایمان باشیم و همچنین هزینه زیادی را برای تعویض آنها بپردازیم در ضمن این لباس ها ممکن است ما را از خطرات احتمالی که در حین کار به وجود می آید نیز حفظ نکند، پس به همین دلیل مشاغلی که احساس نیاز به لباس کار می کنند همگی ملزم به خرید آن هستند.

خرید لباس کار

بسیاری از ماها هنگامی که میخواهیم کالا یا وسیله خاصی را خریداری کنیم نمی دانیم باید به سراغ چه فروشگاه هایی برویم شاید برخی فکر کنند که لباس کار در فروشگاه های لباس فروشی معمولی نیز پیدا می شود؛ در حالی که این تصور کاملاً نادرست است.

 لباس کار فقط در فروشگاه های خاصی که لوازم کار را ارائه می کنند به فروش می رسد به همین دلیل باید اطلاعات خود را در زمینه پیدا کردن فروشگاه مناسب تقویت کنید اما پیشنهاد ما این است ابتدا در فروشگاه‌های مجازی این کار را انجام دهید زیرا هم در وقتتان صرفه جویی می‌شود و نیازی نیست خستگی گشتن در سطح شهر را تحمل کنید یکی از بهترین فروشگاه هایی که می توانید از آنها اقدام به خرید این نوع کالا کنید فروشگاه ایمن ترافیک است که اجناس کاملا با کیفیت را ارائه می کند ومیتوانید با خیالی آسوده از آنها این خرید را انجام دهید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 25

لباس کار

هرچقدر که جامعه به سمت پیشرفت فرهنگی پیشروی می کند بسیاری از مواردی که در گذشته رعایت نمی شده است جدی گرفته می شود یکی از این موارد ایمنی در کار است. همه ما شاهد افرادی بوده ایم که به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در کار دچار حادثه شده اند این حوادث گاهی باعث قطع عضو، قطعی نخاع و یا حتی مرگ شده است و علاوه بر اینکه زندگی را به کام این افراد و خانواده آنها تلخ کرده است، باعث شده است که دیگر منبع درآمد خود را نیز از دست بدهند و این موضوع برای کسی که آسیب دیده است میتواند بسیار درد آور باشد.

 شاید حالا دیگر وقت آن باشد که جمله اول ایمنی، بعد کار را جدی بگیریم، هر چند که هنوز هم کارگران بسیاری را می بینیم که در ساختمان ها بدون وسایل ایمنی مشغول به کار هستند و با یک سهل انگاری ممکن است اتفاقی جبران نشدنی ر تجربه کنند، اما موضوع اصلی این است با چه وسایلی می توانیم ایمنی خود را در حین کار تضمین کنیم .

در کارگاه ها و کارهای مختلف این موضوع بسیار متفاوت است برای مثال کسی که جوشکار است باید از عینک و شیلد مخصوص استفاده کند در حالیکه کسی که در ارتفاع کار میکند باید از طناب ها و وسایل محافظتی از این قبیل استفاده کنندبنابراین نمی‌توانیم یک نسخه را برای همه تجویز کنیم زیرا لباس کار از مهم ترین چیزهایی است که می تواند در حفظ سلامت ما بسیار تاثیر گذار باشد.

آیا خرید لباس کار به صرفه است

 یکی از سوالاتی که گاهی پیش می آید این است که آیا خرید لباس کار صرفه اقتصادی دارد یا خیر. موضوعی که اینجا مطرح می شود این است که برای مثال اگر شما یک مکانیک باشید با خرید یک یا دو دست لباس کار می توانید مدت ها نیاز خود را برطرف کنید و کافیست برای نظافت تنها لباس های خود را تعویض کنید و دیگر نیازی نیست نگران لک شدگی آنها باشید، زیرا اگر شما از لباس های معمولی خودتان استفاده کنید مجبور هستید آنها را تمیز کنید و نگران این باشید چرا کثیف شده اند اما وقتی یک لباس کار مناسب را انتخاب می کنید این نگرانی برطرف می‌شود و از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است زیرا مجبورنیستید لباس‌های متنوع بیشتری را برای خودتان بخرید پس پیشنهاد ما برای شما این است که حتماً یک یا دو دست لباس کار برای خودتان داشته باشید تا از دردسر خرید لباس های جدید در امان باشید.

چگونه لباس کار مناسب بخریم

هنگامی که می خواهید لباس کار مناسب بخرید ابتدا باید زمینه کاریتان را مشخص کنید و مطابق با آن به دنبال لباس کار مناسب باشید، زیرا کاربرد لباس کار بسیار مهم است برای این که بتوانید لباس مناسبی را پیدا کنید بهتر است ابتدا در فروشگاه های اینترنتی نظیر ایمن ترافیک به دنبال آن بگردید زیرا به این شکل شما در وقت و هزینه تان نیز صرفه جویی کرده اید، اگر سایز تان را نیز بتوانید خوب تشخیص دهید حتی می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش خود را نهایی کنید اما اگر حساسیتهای خاصی دارید بهتر است به صورت حضوری به فروشگاه های مد نظر مراجعه کنید و لباستان را ابتدا پرو کرده و سپس آن را خریداری کنید.

 باید حواستان باشد لباس کار یک لباس مجلسی نیست نیست و باید در آن احساس راحتی کنید پس بهتر است سایز مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی در آن کار کنید و برایتان مشکلی پیش نیاید.

 

در ضمن اگر کارتان به‌گونه‌ای است که احتمال کثیف شدن لباس تان زیاد است بهتر است از رنگ‌های تیره خریداری کنید تا مجبور نباشید لکه های آن را از بین ببرید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 50

مطالب گذشته
» نکات ایمنی در عملیات عمرانی »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» طراحی علائم و تابلوهای شهری »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» اولین سرعت گیرها چه شکلی بودند »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» بهترین و بدترین ماشین های پلیس جهان »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» آشنایی با انواع چراغ راهنمایی »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» جریمه رانندگی در کشور های مختلف »» سه شنبه 08 مهر 1399
» تجهیزات ایمنی مورد نیاز جوشکاری »» چهارشنبه 02 مهر 1399
» علت مقاوت کارگران در استفاده از کلاه ایمنی »» پنجشنبه 27 شهریور 1399
» ویژگیهای یک لباس کار خوب »» یکشنبه 23 شهریور 1399
» استانداردهای لازم برای ساخت و تولید کلاه ایمنی »» یکشنبه 23 شهریور 1399
تعداد صفحات : 3
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ایمن ترافیک کالا مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

ایمن ترافیک کالا