ایمن ترافیک کالا
قالب وبلاگ
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت ایمن ترافیک کالا خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







کفش ایمنی اسپرت

کفش‌های ایمنی در طرح‌ها و تیپ‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی خیلی ساده و بی آلایش طراحی شده‌اند و چندان چشمگیر نیستند و فقط وظیفه حفاظت از پای کاربر را به عهده دارند و برخی دیگر علاوه بر کاربرد اصلی و اولیه، خیلی شیک و اسپرت و جوان پسند طراحی شده‌اند و خرید کفش ایمنی برای افرادی که ظاهر شغلیشان هم برایشان اهمیت دارد سخت نیست.

البته که همگی اصول پایه‌ای و استاندارد یک کفش کار خوب را رعایت کرده اند ولی نکته اینجاست که سبک طراحی و انتخاب رنگ بعضی از کفش‌های ایمنی خیلی متفاوت و مانند کارهای شیک مجلسی می‌باشد...

فرض کنید شما مهندس ناظر یک پروژه ساختمانی در حال احداث هستید و امروز عصر، به یک میهمانی شاد دوستانه دعوتید. ضمناً امروز ساعات کاری شما طولانیست و فرصت رفتن به منزل و تعویض لباس را ندارید و باید بعد از پایان ساعات کاری، مستقیماً به میهمانی بروید. صبح هنگام و قبل از ترک منزل، چه کفشی را برای مناسبت امروز انتخاب می‌کنید؟ قطعاً باید کفشی را انتخاب کنید که در محیط کاری مخاطره‌آمیز شما ایمن و در میهمانی پیش رو حافظ آبروی شما در جمع دوستان باشد. این تعریف یک کفش ایمنی مهندسی است و خوشبختانه ما در فروشگاه ایمن ترافیک کالا کفش ایمنی اسپرت و شیک کم نداریم.

به طور معمول کفش‌های ایمنی مهندسی نیم بوت هستند و تا بالای مچ پا. همچنین با رویه چرمی، نبوک و گاهاً میکروفیبر تهیه می‌شوند و البته همگی بنددار. هر سه مدل جلوه‌ای عالی و طرفداران خاص خود را دارند.

کفش کار های موجود در سایت ایمن ترافیک کالا شیک و با دوام بوده و از چرم ایرانی ساخته شده و با کیفیت و با دوام می باشند و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. اگر ظاهر کفش کار برای شما با اهمیت است و به دنبال کفش کارهایی هستید که هم به ظاهر شما زیبایی ببخشند و هم بتوانید در محیط کار از این کفش ها استفاده کنید می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

کفش ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 27

آشنایی با چند مدل عینک ایمنی

رعایت نکات ایمنی و محافظت از سلامتی خود، در تمام لحظات زندگی ضروری است و بهتر است به آن توجه زیادی شود. حال اگر در یک محیط کاری و شرایط سخت کار می‌کنیم، این محافظت از سلامتی و دقت باید افزایش یابد تا بدون هیچ گونه خطر و آسیبی به خود، کار را به اتمام برسانیم. خوشبختانه لوازم ایمنی، به خصوص عینک ایمنی کار بسیار متنوع همراه با امکانات خیلی زیاد وارد بازار شده که به راحتی می‌توان با کمک آنها از اعضای بدن در برابر مواد شیمیایی، مصالح و سایر خطرات احتمالی جلوگیری کرد. یکی از مزیت های لوازم ایمنی کار و همچنین عینک کار جدید که تولید می‌شوند، زیبایی ظاهری علاوه بر کارایی آنهاست. اگر به دنبال خرید عینک ایمنی با قیمت مناسب و شیک و با دوام هستیدپس با ما همراه باشید.

عینک ایمنی گاگل

از دیگر عینک های ایمنی کار که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم؛ عینک ایمنی گاگل است. این عینک به دلیل مقاومت بالا و دیگر مزیت هایی که دارد یکی از پرطرفدارترین عینک های ایمنی محسوب می‌شود. اولین چیزی که در این عینک به چشم می‌خورد این است که علاوه بر کارایی بالا، دارای شکل ظاهری بسیار زیباست که این نکته می‌تواند باعث این شود که کارگران با علاقه بیشتری از عینک های ایمنی کار استفاده کنند.

چرا از عینک ایمنی گاگل استفاده کنیم؟

همان طور که در توضیحات عینک های بالا گفته شد؛ بیشتر عینک های ایمنی از ماده پلیمری پلی کربنات ساخته شده اند که می‌تواند از علاوه بر ذرات گرد و غبار، از اشعه های مضر ماوراءبنفش از به چشم جلوگیری کند. عینک ایمنی گاگل ضد خش و شفاف، از فریم ژلاتینی نرم خیلی راحت تشکیل شده که تسمه کشی خیلی راحت و قابل تنظیمی می‌توان بر روی آن انجام داد.

عینک ایمنی آزمایشگاهی چه مشخصاتی دارد؟

مزایای استفاده از عینک ایمنی آزمایشگاهی

کار کردن در آزمایشگاه کمی حساس و خطرناک تر از سایر کارهاست، چون به طور مستقیم افراد با مواد شیمیایی سروکار دارند. عینک ایمنی آزمایشگاه به طور کامل چشم و فضای اطراف آن را می‌پوشاند، به طوریکه هیچ گونه خطری در حین کار، پرسنل را تهدید نمی‌کند. شاید برایتان سوال شود که چه طور ممکن است یک عینک با ظاهری شیک از چشم ها در مقابل این مواد محافظت کند؟

لازم به ذکر است؛ لنز عینک ایمنی آزمایشگاهی با مقاومت بسیار بالا ساخته شده تا بتواند به راحتی مانع ورود مواد شیمیایی و سایر مواد به چشم ها شود.

نظارت کارفرما جهت رعایت نکات ایمنی در پروژه

کارفرما علاوه بر رسیدگی به پروژه و نظارت بر نحوه کارگران یا کارمندان، باید حواسشان به رعایت نکات ایمنی و استفاده از لوازم ایمنی و تجهیزات فردی باشد. گاهی حتی فقط بخاطر بررسی نکات ایمنی که کارگران باید در حین کار رعایت کنند، به محل اجرای پروژه بروید. چه اشکالی دارد؟! این یعنی اگر کارگری به دلیل فراموشی از لوازم ایمنی کار استفاده نکرد، کارفرما جلوی یک صدمه جدی به جان و مال او را گرفته و مانع مشکلات جبران ناپذیر احتمالی می‌شود.

افراد در چه کارهایی در معرض خطر هستند؟

خطرهای احتمالی برای کارهای مختلف

تقریبا می‌توان گفت بیشتر شغل ها خطر مخصوص به خود را دارپرند اما برخی از آنها، اگر نکات ایمنی رعایت نشود، ممکن است آسیب های جدی به کارگران وارد کند و کارهایی که خطرات آن بسیار بارز است عبارتند از: جوشکاری، معدن، مکانیکی، لوله کشی، انجام کارهای الکتریکی، نجاری، آزمایشگاه و بعضی از ورزش ها.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

عینک ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 26

نحوه ی انتخاب دستکش ایمنی مناسب

شما چگونه می توانید بهترین دستکش را انتخاب کنید که مناسب فعالیت کاری خاص شما باشد؟ انتخاب بهترین دستکش فراتر از انتخاب سایز مناسب است و شما باید دستکشی را انتخاب کنید که ایمنی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد. همچنین قیمت دستکش ایمنی و دوام آن نیز باید برایتان مهم باشد. دستکش در صنایع مختلف باید بر اساس مواد یا ابزاری که قرار است با آن ها در تماس باشد و خطر هایی که این ابزار و مواد می توانند به وجود آورند انتخاب شود. البته دستکش ایمنی باید مناسب عملیات مورد نظر شما باشد و سرعت عمل را پایین نیاورد.

در واقع دستکش ایده آلی که از شما در برابر مواد شیمیایی و ابزارآلات مختلف و همچنین حرارت بالا محافظت کند، همچنین بسیار راحت و انعطاف پذیر باشد، به طور قطع وجود ندارد. دستکش ها تنها می توانند شدت آسیب را تا حد مناسبی کاهش دهند. اینگونه نیست که شما گمان کنید با داشتن دستکش محافظ می توانید با خیال راحت با ابزار، دستگاه ها و مواد شیمیایی تماس برقرار کنید و آسیبی نبینید.

دستکش ایمنی یکی از لوازم ایمنی مفید در هنگام انجام فعالیت های مختلف در صنایع است. شما ممکن است در صنایع شیمیایی مشغول به فعالیت باشید یا در صنایعی که با برش قطعات سر و کار دارد. حتی ممکن است جوشکاری شغل شما باشد و در طول روز ساعت ها مشغول این کار باشید یکی از لوازمی که بدون شک لازمه ی اینگونه مشاغل است و ایمنی شما را بالا می برد بدون شک دستکش ایمنی متناسب با شغل شماست.

با وجود انتخاب های زیادی برای محافظت از دستان وجود دارد، انتخاب دستکش مناسب با یک فعالیت شغلی خاص می تواند شما را سردرگم کند. می توان با پوشیدن دستکش مناسب از اکثر مصدومیت ها و بیماری های پوستی دست جلوگیری به عمل آورد. متاسفانه بعضی مواقع نیروی کار از این دستکش ها استفاده نمی کنند.

آن ها گمان می کنند که با پوشیدن دستکش ایمنی، سرعت آن ها  و مهارتشان در کار کاهش می یابد. همین مساله باعث می شود تا در طول انجام کار با آسیب های سطحی و جدی موجه شوند که گاها بسیار خطرناک هستند. به دلایلی که گفته شد، بسیار اهمیت دارد که دستکش بتواند به هر دو نیاز پاسخ دهد. به عبارتی دیگر دستکش ها هم باید امنیت نیروی کار را بالا ببرد و هم خللی در چابکی و سرعت عمل و مهارت فرد به وجود نیاورد.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

دستکش ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 29

ایمن ترافیک کالا

یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری شرکت ایمن ترافیک کالا می باشد. برند ایمن ترافیک با داشتن کادری مجرب همواره تلاش کرده رضایت مشتریان را بدست آورد. از آنجایی که کیفیت اصلی ترین الگوی این برند به شمار می رود بااستفاده از متریال مرغوب و بسته بندی مناسب  توانسته رضایت قابل قبولی را در بین دیگر برندهای داخلی و خارجی کسب کند. وجود مشاورین معتبر در کنار خریداران و خرید بدون واسطه و ضمانت سلامت کالا از مزایای این برند می باشد.

در ادامه محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک به اختصار معرفی می گردد.

تجهیزات ترافیکی

امروزه با افزایش وسایل نقلیه و مسیرهای تردد استفاده از تجهیزات ترافیکی برای ایجاد امنیت عبور ومرور الزامی است. ایمن ترافیک تجهیزات ترافیکی مانند، بشکه ی ترافیکی، چراغ راهنمایی و رانندگی، استوانه وکله قندی ترافیکی و سرعتگیر تولید و به بازار عرضه می کنند.

بشکه های ترافیکی شبرنگ دار در سایزهای مختلف ودر مدلهای درب دار و بدون درب برای جداسازی مسیر کاربرد دارد. استونه وکله قندی برای هدایت رانندگان در مسیراستفاده می شود. استوانه ترافیکی و کله قندی در مدلهای کف لاستیکی، ژله ای و....در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می گردد. سرعتگیرها با سایزهای مختلف و مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین کاربرد دارد. چراغ راهنمایی که متناسب با شرایط محیطی در مدلهای لامپی، سولار و ال ای دی عرضه می کنند. خرید آنلاین باعث دسترسی راحت خریداران به محصولات ایمن ترافیک می گردد.

 تجهیزات ترافیکی

تجهیزات ایمنی

ایمن ترافیک تجهیزات ایمنی مانند، دستکش ایمنی، کفش کار، لباس کار و کلاه ایمنی بر اساس شرایط استاندارد تولید می کند. در تهیه تجهیزات ایمنی متریال مرغوب و طراحی مناسب برای شرکت دارای اهمیت بالایی است. اهمیت سلامت و ایمنی دستها در شرکت ایمن ترافیک باعث طراحی دستکش در مدلهای مختلف مانند استادکار، ضد برش و... شده است. استفاده از کلاه ایمنی در مشاغل مختلف باعث افزایش امنیت کاری کارگران می گردد. کلاه ایمنی با وزن پایین و ضربه پذیری بالا در کارگاه و مشاغل صنعتی کاربرد دارد. مواد اولیه برای لباس کار به گونه ای انتخاب می گردد تا افراد با اطمینان از آنها استفاده کنند. استفاده از چرم مرغوب در تهیه کفش ایمنی باعث ایجاد امنیت در زمان استفاده از آن می گردد.از مزایای این برند داشتن ضمانت طولانی ، فروش آنلاین وتحویل به موقع کالا می باشد.

 تجهیزات ایمنی

مبلمان شهری

طراحان فضای سبز و محیط شهری از تجهیزاتی مانند گلدان شهری،نیمکت پارک، تاب و سرسره ی پلاستیکی و وسایل ورزشی برای زیباسازی شهر استفاده می کنند. طراحی وسایل ورزشی در مدلهای مختلف باعث جذب افراد در سنین مختلف به ورزش می گردد. گلدانشهری از مواد اولیه مختلف تولید می گردد و کاربردهای متعددی دارد. گلدان ها در انواع سیمانی، بتنی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می گردد. نیمکت پارک از متریال مقاوم تولید می گردد و در برابر شرایط آب وهوایی مقاوم هست. تولید تاب سرسره پارکی با رنگبندی وسایزهای مختلف به فضای پارک جلوه ی خاصیمی بخشد. ایمن ترافیک محصولاتی با گارانتی طولانی مدت تولید می کند. پس از سفارش و دریافت محصول درب منزل می توان با شماره های داخل سایت تماس بگیرند تا نصابان محصول به صورت اصولی و در جای مناسب نصب کنند.

تجهیزات ایمنی 

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 40

انواع سرسره پلاستیکی

تاب سرسره پلاستیکی در دو نوع تاب سرسره پلاستیکی کوچک جهت استفاده در منازل، مهدهای کودک و خانه بازی و تاب سرسره پلاستیکی بزرگ جهت استفاده در فضاهای روباز و پارک ها تولید و عرضه میگردد. علاوه بر تاب سرسره تجهیزات دیگر بازی نیز وجود دارد که با خرید آنها می توانید خانه خود را برای بازی کودکان خود آماده نمایید.

سرسره مهد کودک

یکی از انواع لوازم بازی مهد کودک، سرسره مهد کودک است که سبک بوده و جابجایی و حمل آن بسیار آسان است. این محصول با ارتفاع مناسب در قسمت نشیمن گاه مانع از آسیب به کمر و زانوهای کودک می­شود. قیمت سرسره مهد کودک با توجه به نوع و جنس آن تعیین می­گردد و خرید سرسره مهد کودک بدلیل زیبایی و مقاوم بودن به مدیران مهد کودک توصیه می­گردد. استفاده از رنگ های شاد و زیبا در طراحی سرسره مهد کودک موجب ایجاد نشاط در کودکان شده و شوق و میل آنها جهت بازی با این وسیله را افزایش میدهد.

سرسره مهد کودک در برابر نور و تغییرات آب و هوایی دارای رنگ ثابت و مقاوم است و بدلیل نداشتن گوشه های تیز ایمنی کودکان را تامین می­کند. فروش سرسره مهد کودک با مناسب ترین قیمت و ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه برای تفریح و بازی کودکان انجام میگیرد.

الاکلنگ مهد کودک

الاکلنگ مهد کودک یک محصول با کیفیت از مجموعه وسایل بازی و پارکی کودک و یکی از انواع الاکلنگ است که مخصوص بازی کودکان طراحی و تولید میگردد. مواد بکار رفته در ساخت الاکلنگ مهد کودک از بهترین نوع است تا استفاده آن برای کودکان ضرری نداشته باشد. الاکلنگ در مهد کودک علاوه بر افزایش روحیه کودکان سبب افزایش حفظ تعادل آنها نیز میشود. قیمت الاکلنگ مهد کودک در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب بوده و بدنه پلی اتیلنی آن انعطافش را نسبت به سایر انواع الاکلنگ پلاستیکی بیشتر نموده است.

الاکلنگ مهد کودک در دو نوع الاکلنگ تک نفره و الاکلنگ دو نفره تولید و عرضه می­گردد که الاکلنگ پلاستیکی دو نفره کودکان از محبوبیت ویژهای بین خریداران الاکلنگ برخوردار است.

کلام آخر

قیمت سرسره پلاستیکی بزرگ مناسب بوده و خرید آن بصورت اینترنتی از سایتایمن ترافیک کالاامکان پذیر میباشد. در ضمن در صورت نیاز به مشاوره در زمنیه انتخاب نوع تاب سرسره نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

تاب سرسره



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 27 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 31

انواع آبخوری پارکی

امروزه آابخوری ها در جنس ها و طرح های بسیاری تهیه و تولید می شوند که ما در این جا شما را با انواع آبخوری هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند آشنا می نماییم. بد نیست بدانید که قیمت آبخوری پارکی   بر اساس متریال استفاده شده در تولید آن تعیین می شود. انواع آبخوری ها بر حسب جنس مواد اولیه به دسته های بسیاری همچون موارد زیر تقسیم میشوند:

آبخوری استیل

یکی از جمله ابخوری هایی که در پارک ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد آبخوری استیل می‌باشد. آبخوری استیل همان‌گونه که مشخص است از جنس استیل می‌باشد و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شود و دارای مقاومت بالایی است. آبخوری استیل در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می‌شود و امروزه در طرح های متنوعی تهیه و تولید می‌شود. از جمله مزیت‌های آبخوری استیل می توان به راحتی نصب و اجرا آن اشاره نمود همچنین این ابخوری ها دارای قیمتی مناسب می‌باشد و خرید آن‌ها مقرون به صرفه است. برای آشنایی بیشتر با انواع آبخوری استیل و آگاهی از قیمت هر یک از آن ها می توانید راهنمایی های خود را از کارشناسان ایمن ترافیک بخواهید.

آبخوری چوبی

از جمله آبخوری هایی که امروزه بسیار درون بوستان ها و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد آبخوری چوبی می‌باشد. آبخوری چوبی همان گونه که از نام آن مشخص است جنس مواد اولیه در ساخت آن از چوب می‌باشد و در ساخت آن از چوب طبیعی و ترکیب آن با فولاد و بتن استفاده می‌شود. جنس چوب به کار رفته در آبخوری چوبی امروزی اکثرا از چوب ترمو پاین، داگلاس و اسپروس می‌باشد که از جمله بهترین چوب های خشک شده و مقاوم در دنیا می‌باشند. استفاده از چوب در ساخت آبخوری چوبی می تواند علاوه بر سازگاری با محیط زیست برای سلامتی انسان نیز مفید واقع شود زیرا چوب یکی از عناصر موجود در طبیعت می‌باشد که درون آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است و برعکس استفاده از چوب سلامتی انسان را به خطر نمی اندازد. یکی از نکات مهم در ساخت آبخوری چوبی این است که چوب انتخابی باید از دوام بالایی برخوردار باشد به گونه ای که طول عمر آن مفید باشد و بتوان در مدت زمان بالایی از آن استفاده نمود.

آبخوری سنگی

نوع دیگری از آبخوری ها که امروزه بسیار پرکاربرد می‌باشند آبخوری سنگی می‌باشد. آبخوری سنگی همان گونه که از نام آن مشخص است از جنس سنگ های مقاوم می‌باشد و در صورت ضربات سنگین مشکلی برای آن ها پیش نمی‌آید. ابخوری‌ سنگی خود از جنس سنگ های مقاومی همچون سنگ کریستال، سنگ کریستال تیشه ای، سنگ تراورتن وتهیه و تولید می شوند. آبخوری سنگی از جمله آبخوری هایی می‌باشد که در بسیاری از شهرها از آن ها استفاده می‌شود و قابل نصب و اجرا در شهرهای مختلف است. همچنین شما می توانید در هنگام سفارش ابخوری سنگی طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید.

کلام آخر

جهت آشنایی با طریقه نصب آبخوری سنگی و مصارف کاربرد آن می توانید سوالات خود را از کارشناسان ایمن ترافیک کالا بپرسید تا بتوانند راهنمایی های لازم را در خصوص آبخوری سنگی در خدمت شما ارائه نمایند.

آبخوری



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 83

چراغ چشمک زن پلیسی

برای توضیح چراغ های چشمک زن پلیسی باید عنوان کرد که این چراغ داراییکیا چند ردیف چراغ می باشد که به صورت تناوبی روشن و خاموش می شوند. از چراغ های چشمک زن پلیسی درهنگام شب و به جهت گشت شبانه استفاده می شود و بیشتر کاربرد آن برای پلیس های راهنمایی و رانندگی می باشد. در حال حاضر چراغ های چشمک زن پلیسی دارای چراغ های ال ای دی می باشد که کیفیت بالاتر و قدرتمندتری نسبت به چراغ های قدیمی دارند.

از جمله انواع بسیار پر کاربرد چراغ های چشمک زن پلیسی می توان مدل چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمز را نام برد که امروزه بیشترین کاربرد را دارا می باشند. در حال حاضر در اکثر ماشین های امداد و ماشین های پلیس از چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمزاستفاده می شود.

اگر قصد خرید چراغ چشمک زن پلیسی را دارید و می خواهید از آخرین قیمت چراغ چشمک زن پلیسی مطلع شوید می توانید راهنمایی های خود را از مشاورین سایت ایمن ترافیک کالا دریافت نمایید. توجه نمایید قیمت چراغ گردان پلیسبا چراغ چشمک زن پلیسی متفاوت است.

چراغ های ال ای دی پلیسی

مهم ترین مزایای چراغ های ال ای دی پلیسی می توان قدرت نور بالا و همچنین طولانی بودن عمر چراغ ها را عنوان نمود. چراغ های ال ای دی پلیسی در حال حاضر بسیار استفاده می شود و دلیل استفاده از آن نیز دو موردی می باشد که برای استفاده چراغ های ال ای دی پلیسی عنوان نمودیم. قیمت چراغ های ال ای دی پلیسی به نسبت چراغ پلیسی های گذشته بسیار به صرفه می باشد و مزایای بسیار بالاتری نسبت به آنها دارند.

فلاشر پلیس

چراغ پلیسی موتور در ابعاد کوچک تر از چراغ های خودرو تولید می شود. چراغ پلیسی موتور در قسمت انتهایی و یا دو طرف موتور نصب و اجرا می شود. از چراغ پلیسی موتور نمی توان بر روی موتور شخصی استفاده نمود و امکان جریمه وجود دارد. چراغ پلیسی موتور برای موتورهای پلیس و یا امداد طراحی شده است. قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی که امروزه تهیه و تولید می شود بسیار به صرفه تر از فلاشر پلیسی قدیمی می باشد اما به دلیل تنوع مدل فلاشر پلیسی داشبوردی نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی عنوان نمود.

قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی که امروزه تهیه و تولید می شود بسیار به صرفه تر از فلاشر پلیسی قدیمی می باشد اما به دلیل تنوع مدل فلاشر پلیسی داشبوردی نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی عنوان نمود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی است. این برند محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی و یه صورت آنلاین ارائه می دهد.

چراغ پلیس



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 79

آینه محدب پارکینگ چیست؟

آینه محدب پارکینگی به جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات احتمالی در پارکینگ ها نصب و اجرا می شود. خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در فضای پارکینگ های عمومی، مسکونی، اداری وبهرانندگانکمکمی نمایید تا زوایایی که دید کافی در آن جا وجود ندارد قابل مشاهده شود تا از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود. امروزه که در تعداد فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و همچنین آپارتمان ها در حال افزایش می باشد وجود پارکینگ ها امری طبیعی شده است. از آن جایی که پارکینگ ها در سراسر شهر و در مکان های بسیاری قرار دارد به همین جهت تردد ماشین ها در آن جا بسیار خواهد بود به همین جهت اجرایی شدن تجهیزات ترافیکی امری بسیار حیاتی و ضروری می باشد. یکی از جمله تجهیزات ترافیکی که وجود آن ضروری می باشد آینه محدب ترافیکی است. برای آگاهی از قیمت فروش آینه محدب پارکینگ و خرید انواع آینه محدب پارکینگ می توانید راهنمایی های لازم را از سایت ایمن ترافیک کالا بخواهید.

نصب انواع آیینه محدب پارکینگ

برای نصب و اجرای انواع آینه محدب پارکینگی باید این نکته را خدمت شما عرض نماییم که می توان آینه محدب پارکینگی را به دو صورت دیواری و یا بر روی پایه نصب نمود. همان گونه که قبلا ذکر شد آینه محدب ترافیکی در دو مدل سایه بان دار (ابرو دار) و بدون سایه بان (بدون ابرو) تهیه و تولید می شود و از مدل بدون سایه بان بیش تر در مکان های مسقف و جاهایی که به هنگام بارش باران و برف امکان عبور باران و برف وجود ندارد مانند پارکینگ ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و از آینه های سایه بان دار بیشتر در جاده ها و خیابان ها استفاده می شود تا در برابر باران و برف آینه ها خیس نشوند و به راحتی تصاویر در آن ها دیده شود.

آينه محدب مخصوص خودرو

 هر روزه تجهيزات متنوعي براي کمک به بهبود رانندگي و کاهش حوادث در مسيرهاي جاده اي طراحي و ساخته مي شود. تجهيزاتي که با بررسي تقاضاي رانندگان و مطالعات گسترده در رابطه با رفع محدوديت هاي خودرو ساخته شده اند. از جمله اين لوازم جانبي آينه محدب مخصوص خودرو است.

طریقه نصب آینه محدب خودرو

آینه محدب مخصوص خودرو به سادگی بر روی آینه بغل خودرو قابل نصب است و نیازی به تجهیزات اضافی نخواهد داشت. در بخش پشتی این آینه،یک چسب دو طرفه بسیار مقاوم تعبیه شده است که با برداشتن لایه محافظ می توان اقدام به نصب آن نمود. نوع دیگری از آینه ها، آینه های محدب ویژه افراد دارای محدودیت در رانندگی است؛ آینه مخصوص رانندگی تک چشم از جمله آینه های محدب خودرو است که نصب آن باید به صورت دقیق و اصولی انجام شود. آینه اول در قسمت جلوی کابین و روی شیشه جلویی نصب می شود. محل دقیق نصب این آینه در زیر آینه اصلی خودرو است. اما نصب آینه دوم نیاز به اندازه گیری هایی دارد. نصب صحیح این آینه در داخل کابین و بر روی شیشه پشتی است. محل نصب اینه مخصوص کد 17 در بخش ناحیه متمایل به راست از شیشه است. به طوری که کاملا در دید راننده باشد. از گوشه فوقانی سمت راست شیشه پشتی به طول و ارتفاع 15 سانتی متر به سمت چپ و پایین اندازه بگیرید و در نقطه مشخص شده آینه را نصب کنید. زاویه دقیق این آینه با توجه به دید راننده تنظیم می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آینه محدف پارکینگ و خودرو می باشد.

 آینه محدب



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 12 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 95

دستکش ضد برش استادکار

دستکش ضدبرش استادکار یکی از پرکاربردترین زیرمجموعه های دستکش کار استادکار می باشد. این نوع دستکش مناسب افرادی طراحی و تولید می شود که همواره با ابزار و مواد تیز و برنده سر و کار دارند. کارکنان صنایع فلزکاری، برشکاری، کار با شیشه، کاشی کاری، انبارداری و مواردی از این قبیل، از جمله این افراد می باشند. دستکش ضد برش استادکار با استفاده از الیاف پنبه، پلی استر یا کتان بافته می شود. همین امر موجب می گردد که تهویه هوا در داخل دستکش به خوبی صورت گرفته و دست ها عرق نکنند.کشباف بودن قسمت مچ دست این امکان را فراهم می کند که دستکش کاملا در دست کیپ شده و در حین کار از دست خارج نشود. قسمت کفی و انگشتان دستکش با استفاده از روکش نیتریل یا لاتکس طبیعی پوشیده شده است. این مواد مقاومت بالایی در برابر بریدگی، ساییدگی و همچنین نفوذ مواد مختلف شییمیایی دارند.

 از دیگر مشخصات دستکش ضد برش استادکار می توان به سبک و راحت بودن و انعطاف پذیری فوق العاده آن اشاره کرد. این نوع دستکش در عین دارا بودن لایه مقاوم در قسمت کف دست و انگشتان، به هیچ عنوان مانع آزادی انگشتان و عملکرد دست فرد نمی شود. در رنگ بندی و سایزبندی مختلف به بازار عرضه می شوند. ممکن است در هنگام خرید دستکش ضد برش استادکار با قیمت های متفاوتی روبرو شوید. این امر نشأت گرفته از تفاوت مواد اولیه مورد استفاده در تولید انواع مختلف دستکش ضد برش است. اما در این میان آنچه که کاملا آشکار است مقرون به صرفه بودن و ناچیز بودن قیمت دستکش ضد برش استادکار در برابر کارایی های فراوان آن است.

 

انواع مختلف دستکش ضد برش استادکار از جمله تجهیزات ایمنی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا میباشند. شما می توانید بدون اتلاف وقت و هزینه، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

دستکش ضدبرش



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : شنبه 11 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 91

لباس کار کارگری

لباس کار یکی از مهم ترین وسایل محافظتی برای کارگران محسوب می شود. در حال حاضر در اکثر مشاغل وصنایع کارفرمایان برای یکدست بودن نیروی کاری از لباس متحدالشکل استفاده می کنند. استفاده از لباس مناسب برای کارگران الزامی است.

در انتخاب لباس کارگری نوع مشاغل، ویژگی محیط کار وشرایط اقلیمی منطقه تاثیر بسزایی دارد. لباس کارگری به دو صورت سرهمی یا دوتیکه دوخته می شود. الیاف به کار رفته در لباس کارگری به صورت الیاف طبیعی یا ترکیبی از الیاف طبیعی ومصنوعی استفاده می کنند.

جنس پارچه لباس کارگری از پارچه ترگال ساده، پارچه ی فیلامنت کجراه یا پارچه تمام پنبه استفاده می شود. در پارچه کجراه از پنبه وپلی استر به صورت ترکیبی استفاده شده است. کارگرانی که با کوره های حرارتی سر وکار دارند معمولا از لباس نسوز که پنبه ی به کار رفته در آن بیشتر است استفاده می کنند. افرادی که در سرد خانه های مواد غذایی کار می کنند لباس کار آنها نیاز به عایق سرما ورطوبت دارد.

مواردی که در تهیه لباس کارگری به آن توجه می شود سایز لباس استاندارد باشد، دوخت آن محکم باشد، سایز آستین مناسب باشد و جیب هایی متناسب با نیاز کارگربر روی لباس تعبیه شود.

در بعضی از مشاغل که کارگران به صورت موقت مشغول کار هستند کارفرما می توانند از لباس کار ارزان استفاده کند. این نوع لباسها به دلیل کاربرد متریال ارزان در آنها ودوخت ساده با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. هم چنین خرید لباس کارگری به صورت عمده نیز بر قیمت لباس کار کارگری تاثیر بسزایی دارد.

ایمن ترافیک کالا بر اساس نیاز جامعه کارگری، لباس کارگران را با استاندارد روز جهان، با سایز بندی و رنگبندی متنوع تولید می کنند. برای خرید لباس کارگری با بررسی لیست قیمتهای موجود در فروشگاه اینترنتی می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد.

 لباس کار



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : جمعه 10 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 36

مطالب گذشته
» نکات ایمنی در عملیات عمرانی »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» طراحی علائم و تابلوهای شهری »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» اولین سرعت گیرها چه شکلی بودند »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» بهترین و بدترین ماشین های پلیس جهان »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» آشنایی با انواع چراغ راهنمایی »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» جریمه رانندگی در کشور های مختلف »» سه شنبه 08 مهر 1399
» تجهیزات ایمنی مورد نیاز جوشکاری »» چهارشنبه 02 مهر 1399
» علت مقاوت کارگران در استفاده از کلاه ایمنی »» پنجشنبه 27 شهریور 1399
» ویژگیهای یک لباس کار خوب »» یکشنبه 23 شهریور 1399
» استانداردهای لازم برای ساخت و تولید کلاه ایمنی »» یکشنبه 23 شهریور 1399
تعداد صفحات : 3
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ایمن ترافیک کالا مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

ایمن ترافیک کالا