ایمن ترافیک کالا
قالب وبلاگ
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت ایمن ترافیک کالا خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







نکات ایمنی در عملیات عمرانی و نصب تجهیزات ایمنی

در عملیات های عمرانی و نصب تجهیزات ایمنی در راه ها و جاده ها نکات و قوانین دیکته شده ای از جانب سازمان مربوطه وجود دارد که نصابان و پیمانکاران جهت حفظ ایمنی کارگران و همچنین وسایل نقلیه ملزم به رعایت آنها هستند.

خرید کله قندی و بشکه ترافیکی ( بشکه ی ایمنی ) و گذاشتن آن ها برای ایمن سازی راه ها و استفاده از انواع شبرنگ ها و چراغ ها از تجهیزات معمول در این گونه عملیات می باشد.

سالانه هزاران نفرد در دنیا بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند. تصادفات جاده ای یکی از اصلی ترین عوامل مرگ و میر در جهان می باشد.

آمار اولین تصادف در ایران به سال ۱۳۰۵ در خیابان سپه ( امام خمینی فعلی) بر می گردد همچنین اولین تصادف در دنیا در سال ۱۸۹۶ در لندن اتفاق افتاد.

در این میان عوامل مختلفی چون خواب آلودگی ، مصرف مشروبات الکلی و داروهای خواب آور باعث کم شدن دید راننده گشته و باعث بروز تصادف می شوند. همچنین خطای راننده اعم از سرعت زیاد عدم توجه به مسایل ایمنی و از عوامل داخلی بروز تصادف می باشد.

اما تصادفات به عوامل خارجی نیز بستگی دارند. برخی عوامل خارجی موثر در بروزتصادفات از قرار ذیل می باشند.

۱- طراحی خودرو.

برخی از سازندگان خودرو بدون توجه به استاندارد های جهانی و ایمنی اقدام به طراحی و ساخت خودرو میکنند که درصد نسبتا زیادی از تصادفات جاده ای را می توان به آنها اختصاص داد.

۲- تعمیرات خودرو.

عدم رسیدگی به خودرو و کنترل به موقع ترمز ها و دیگر مسایل امنیتی و همچنین خطای تعمیرکاران نیز یکی دیگر از عوامل بروز تصادفات می باشد.

۳-آب و هوا.

تغییرات جوی مخصوصا در فصول سرد سال باعث لغزندگی ، ریزش ، کاهش دید و در جاده ها شده و باعث بروز تصادف میگردند.

۴-طراحی جاده.

طراحی جاده اعم از ساخت جاده ای ایمن و مهندسی شده و تجهیزات ایمنی نیز سهم نسبتا بزرگی در بروز تصادفات جاده ای دارند.

در این میان تولید تجهیزات ایمنی راه هایی که از استاندارد لازم برخوردار نیستند و یا پیمانکارانی که استاندارد های ابلاغ شده توسط وزارت راه را در نصب تجهیزات ایمنی جاده ها رعایت نمی کنند نیز به نوبه ی خود سهمی نسبتا بزرگ در بروز سوانح رانندگی دارند.

عدم استفاده از شبرنگ های مرغوب در تابلوها و علائم اخطار دهنده.

عدم استفاده از چراغ ها و ال ای دی های مناسب در طول جاده ها .

 عدم نصب انواع بشکه مخروطی ایمنی و دیگر جداکننده ها در جاهایی که نیاز به نصب اینگونه تجهیزات می باشد .

استفاده نکردن از مواد اولیه مرغوب در تولید انواع تجهیزات ایمنی راه ها .

عدم وجود واحد کنترل کیفیت در تولیدی ها و کارخانجات تجهیزات ایمنی راه ها.

مهندسی ساز نبودن سازه های تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی راه ها.

اهمال کاری پیمانکار و یا نصاب در نصب انواع تجهیزات ایمنی مطابق استانداردهای جهانی .

از عوامل مهم در بروز تصادفات ناشی از نواقص تجهیزات ایمنی راه ها می باشند.

با توجه به اینکه کشورمان ایران در بروز سوانح رانندگی در دنیا رتبه ی اول را دارد و سالیانه تعداد زیادی از هموطنان مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند امید است همکاران و فعالان حوزه ی تهیه و تجهیز تجهیزات ایمنی راه ها با خواندن این مقاله در تولید و فروش و  نصب  به نوبه ی خود با تعمق و تفکر بیشتر به جان و مال انسان ها  حداکثر تلاش خوید را در با کیفیت تر کردن و ایمن تر نمودن جاده های کشور عزیزمان ارائه دهند.

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید.

 کله قندی

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 09 مهر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 42

علایم و تابلوهای شهری را چگونه طراحی می شود؟

خرید تابلوی راهنمایی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. حالا می خواهیم ببینیم تابلوهای راهنمایی بر چه اساسی طراحی می شوند؟

از روزی که دیگر لازم نبود جارچی های شهر با صدایی گرفته خودشان برنامه ها و اتفاقات جاری در شهر را به اطلاع عموم برسانند علائم و نشانه های شهری به وجود آمد و به وسیله آن ها هر کسی می توانست به راحتی از پیام یا خبری اطلاع پیدا کند.

از آن زمان تاکنون با وجود نمایش انواع اعلانات، هرگز تعداد و تنوع روزافزون این یادداشت ها متوقف نشده است.

عملا هر مترمربع از منظر شهری، به اسامی منازل، به آگهی دیواری، علائم جاده ای، تابلوهای دیواری، علائم خطوط اتوبوسرانی یا نام جاده های خود را دارد. برای نمونه پلاکاردها و پرچم ها نوعی تحرک، رنگ و فضای پر نشاط به منظر خیابان می بخشد. آن ها به هویت ساختمان ها یا مکان های مهم کمک می کنند. همچنین می توان از آن ها برای اطلاع رسانی یا آگاهی استفاده کرد.

در محله های شهری به لحاظ وجود منازل مسکونی، مدارس، محل بازی کودکان و سایر تسهیلات مربوط به زندگی مردم، بیشترین مقررات عبور و مرور شامل آرام سازی ترافیک و کاهش سرعت به منظور افزایش ایمنی عابران پیاده  اعمال می شود.

هر علامت یا آرم می تواند به شناخت مناطق مختلف شهر کمک کند. علایم را می توان به همراه علایم اصلی، سنگفرش ها، پرچم ها و تابلوهای اطلاعاتی به کار برد که یک پیامی را منتقل می کنند. این علایم و نشانه ها باید قابل خواندن بوده و متناسب با کاربرد مکان ها و اطلاعات، و نیز بهتر است با حروف مربوطه هماهنگ باشند. در انتخاب و ارائه علایم جدید مانند بیشتر علایمی که در سطح بین المللی شناخته شده اند، باید دقت کرد.

پلاکارد و پرچم، به تشخیص مکان ها و ساختمان های مهم کمک می کنند و همچنین از آن ها می توان برای مقاصد اطلاعاتی یا تبلیغاتی سود جست.

کاربرد و شکل علایم

علایم و پرچم ها به مناظر خیابانی رنگ، حرکت و شادی می بخشد. آن ها به شناخت ساختمان ها یا مکان های مهم کمک می کنند و برای تبلیغ یا اطلاع رسانی به کار می روند. علاوه بر این ممکن است صرفا تزئینی باشند و توسط هنرمندان طراحی شوند.

علائم شهری ممکن است نقش اجتماعی غیر مستقیم یا نمادین نیز داشته باشد. و فرد را در تاریخ و شهر ماندگار کند. بناهای تاریخی، محله های قدیمی، خیابان ها، میدان ها و به طور کلی نشانه های شهری باقی مانده از اجداد دور و نزدیک ما، به مثابه ی علایمی هستند که به ما کمک می کنند گذشته خود را بشناسیم و هویت خود را در آن شهر یا مکان بیابیم.

علایم را می توان به دیوارها و ساختمانها نصب کرد و یا آن ها را جزئی از ساختارهای دیگر موجود در خیابان نمود که به هر صورت برای منظورهای دیگر برپا شده اند. ارتفاع، اندازه و شکل علایم می بایست به گونه ای طراحی شده باشند که به بهترین وجه قابل رویت بوده و به محیط اطراف خود شکلی تازه ببخشند.

کاربرد علایم

·         نشان دهنده جهت در جاده ها

·         شناسایی ساختمان ها، میدان ها و پارک ها

·         کنترل ترافیک، جاده ها و علایم پارکینگ ها

·         اطلاعات تاریخی، محلی، رویدادها

از جمله موارد بسیار مهم در نصب علائم، مکان یابی درست آن ها، با هدف کارایی بیشتر است. نکات ارائه شده راهگشای افراد و سازمان هایی است که در حوزه طراحی تابلوهای گرافیکی و تبلیغاتی در شهرها فعالیت دارند.

محل قرار گرفتن تابلوهای راهنما در شهرها، عامل مهمی در انتقال پیام ها به بازدیدکنندگان به شمار می رود. نقشه های راهنما، کیوسک، و دیگر علایمی که در شهر وجود دارند مانند یک راهنما عمل می کنند. قرار دادن این علایم در کنار امکانات دیگر از جمله نیمکت ها، دکه ها و توالت های عمومی و مسیرها علاوه بر اثربخشی بیشتر و در برگرفتن مناطق وسیع تر، پیدا کردن مسیر را برای بازدیدکنندگان راحت تر خواهد نمود.

ملاحظات طراحی علایم و تابلوها

بخش عمده ای از فرایند طراحی علایم و تابلو ها به دانش و مهارت طراح در زمینه ارتباطات بصری و سواد بصری و فرهنگ مردم مرتبط است.  بخش دیگری از طراحی این علایم به دانش استفاده از مصالح مناسب، روش ها و تکنولوژی ساخت باز می گردد.

یکی از مسائلی که در طراحی  مکانیابی علایم و تابلوها باید توجه کرد این است که ظرفیت انسان برای پذیرش اطلاعات محدود می باشد بنابراین اگر نصب این عناصر تنها با پیروی از رقابت انجام پذیرد شهرها تبدیل به مکان هایی پرهرج و مرج تبدیل می گردند.

از عواملی که می تواند در کارآمدی تابلوها و نمایش آن ها نقشی اساسی ایفا کند استفاده از انواع منابع نوری رنگی به ویژه در شب است.

همچنین جنس مصالح تابلوهای راهنمای مسیر خیابان باید از فولاد ضدزنگ و آلومینیوم فشرده باشد.

آن ها باید  طوری طراحی شوند که قابل چرخش بوده و در جهات دلخواه قابل نصب باشند. اصولا به شکل استوانه ای بر روی تیر برق طراحی می شوند. که 6 متر ارتفاع و 1.5 متر قطر دارد که می توان سه تابلو روی سطح خارجی آن نصب کرد. 

مصالح به کار رفته برای ساخت علائم تصویری و تابلو به استثنای تابلوهای موقت بسته به اندازه و نوع آن به عنوان یک سازه شهری باید هماهنگ با مصالح اطراف باشد.

خرید انواع تابلوی راهنمایی

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 تابلوی ترافیکی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 09 مهر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 39

دست انداز سرعت گیر ترافیکی

موانع ترافیکی و اسباب و تجهیزات آن انواع مختلفی دارند و بعضا هرکدام دسته بندی خاص خود را دارند در مقاله استوانه ترافیکی و بشکه ایمنی درباره برخی از آنها صحبت کردیم. در اینجا قصد داریم تنها به معرفی و بررسی یکی دیگر از موانع ترافیکی صحبت کنیم و آن هم دست انداز یا سرعت گیر ترافیکی است.

قیمت سرعت گیر ترافیکی بسته به اندازه و درجه کیفیت مواد مصرفی آن متفاوت است. همواره محصولاتی از این قبیل هستند که به ظاهر با کیفیت هستند اما در اصل جنس آنها تقلبی و صرفا از مواد درجه دو می باشند.

از زمان اختراع اولین ماشین تا کنون ماشین های بسیاری طراحی و تولید شده اند. با گذشت زمان این ماشین ها توسعه و رشد بسیار چشمگیری داشته است و با رونمایی از هر تکنولوژی سرعت ماشین ها چندین برابر قبل افزایش پیدا کرده است به همین جهت پلیس ترافیک برای کنترل راه ها و جاده ها و به خصوص امنیت آنها تصمیم به نصب موانع افقی روی سطح خیابان می کند به این موانع ترافیکی دست انداز یا سرعت گیر ترافیکی می گویند.

دست انداز

اولین سرعت گیر در سال 1906 در نیوجرسی اختراع شد. اولین سرعت گیر به این صورت بود که خط کشی عابرپیاده را قدری بالاتر از سطح خیابان ساختند که ماشین ها با مواجه با این موانع سرعت خود را کاهش دهند و شکل آنها به شکل کنونی دست انداز نبود. در طی مدت زمان دو دهه که از اختراع اولین دست انداز گذشته بود شکل بهبود یافته آن طراحی و در اواسط دهه 50 تولید و به فروش انبوه اکثریت کشور های مختلف رسید. شکل بهبود یافته سرعت گیر توسط فیزیک دانی به هالی طراحی شده است و اولین بار در کشورهای اروپایی نصب شد و در سال 1970 یعنی 50 سال بعد از طراحی آن به کشورهای دیگر نظیر هلند رسید. این مانع ترافیکی قالبا یا از جنس پلاستیک سخت و یا از جنس آسفالت است، اما چون پیاده سازی نمونه آسفالتی آن قدری زمان بر و هزینه بر است، نمونه پلاستیکی و لاستیکی طرفداران بیشتری دارد. اما با وجود آن که استفاده از سرعت کاه موجب امنیت بیشتر عابران می شود، اما برخی نکته ها در مورد استفاده از سرعت گیر وجود دارند، که همواره در محافل تخصصی، مورد بحث واقع می شوند. یکی از این نکات منفی استفاده از این نوع تجهیزات ترافیکی این است که سرعت گیر ها باعث کاهش سرعت وسایل نقلیه ی ضروری، مانند آتش نشانی و آمبولانس می شوند. دیگر این که نصب سرعتگیر های ترافیکی در مناطق مسکونی باعث افزایش سر و صدا شده و موجب مزاحمت برای ساکنین خواهد شد، خصوصاً زمانی که وسیله نقلیه ای که از روی آن عبور می کند بزرگ بوده و حاوی بار نیز باشد. نکته ی دیگر اینکه، استفاده و نصب سرعت کاه های غیر استاندارد باعث آسیب رساندن به جلوبندی خودرو ها می شود. در هر صورت استفاده از هر تکنولوژی و محصولی مزایا و معایب خاص خود را دارد و بدیهی است که به تدریج نکات منفی هر چیز با استفاده از یکسری راهکارها از بین می روند.

قیمت سرعت گیر ترافیکی

برای خرید سرعت گیر ترافیکی و تشخیص جنس اصلی آن همواره معیار های زیادی وجود دارد اما بهترین و معتبر ترین آن خرید سرعت گیر ترافیکی از فروشگاه معتبر است. ایمن ترافی کالا چندسالی است که به طور مداوم مسئولیت فروش تجهیزات ترافیکی را به شهر های مختلف کشور برعهده دارد و همچنین مشتری های دائمی بسیاری برای خود فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره و خرید انواع تجهیزات ترافیکی می توانید به فروشگاه ایمن ترافیک کالا مراجعه نماید.

سرعت گیر



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 09 مهر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 43

معرفی بهترین و بدترین ماشین های پلیس جهان

در مطالب گذشته راجعه به خرید چراغ گردان پلیس و انواع چراغ های پلیسی صحبت کردیم. ضمن معرفی ورود جدیدترین ماشین پلیس به نیروی انتظامی کشور لندکروز 2017 برای دسته بندی خودروها ما نگاهی انداخته ایم به برخی از سریع ترین، جذاب ترین و جالب ترین خودروهای پلیس دنیا و همچنین نیم نگاهی نیز به بدترین ها داشته ایم.نیروهای پلیس در سرتاسر جهان از خودروهای متنوعی برای انجام مأموریت های خود استفاده می کنند. متأسفانه این خودروها عموماً کلافه کننده هستند.

لندکروز 2017 ماشین پلیس جدید نیروی انتظامی

در بریتانیا پلیس از همه نوع خودرویی استفاده می کنند اما اکثر این خودروها کند و آرام هستند. از روزهایی که آستین مترو و واکسهال کاوالیرز به عنوان خودروی پلیس بودند گذشته ایم و البته جای آن ها را هاچبک ها و سدان های مدرن کند دیگری گرفته اند. تعداد معدودی از نیروهای پلیس این شانس را دارند که از خودروهای جذاب لذت ببرند.

البته اکثر این خودروهای جذاب و خاص برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. واضح است که همه ی افسران پلیس فرصت تعقیب خلاف کاران با این خودروها را پیدا نمی کنند. فورد فوکوس و واکسهال آسترا همچنان ستون فقرات ناوگان خودرویی پلیس در بریتانیا را تشکیل می دهند. ما همچنین نگاهی به شرم آورترین خودروهای پلیس دنیا نیز انداخته ایم.

این خودروهای مضحک در برابر سوپرکارها مغلوب می شوند بنابراین اگر دیدن خودروهای جذاب پلیس شما را به فکر تغییر شغل انداخته باید بگوییم بهتر است نگاهی به این لیست بیندازید.

بهترین خودروهای پلیس دنیا

آریل اتم PL

این خودرو بر پایه ی مدل اتم 3.5R بنا شده و قدرت آن از 240 به 350 اسب بخار افزایش یافته است. شتاب اولیه ی آن به طور باورنکردنی ای 2.5 ثانیه اعلام شده است. هرچند که رنگ آمیزی زرد و آبی پلیس به خوبی روی خودرو نشسته اما احتمال اینکه در ناوگان خودرویی پلیس بکار گرفته شود کم است.

کاپارو T1

کاپارو T1 کمتر یک خودروی پلیس و بیشتر یک خودروی تعقیب کننده با سرعت بالاست. پیشرانه ی قرار گرفته در وسط، طراحی دیفرانسیل عقب و دو نفره بودن توسط رنگ آمیزی پلیس تکمیل شده اند. این خودرو که توسط مهندسان برنامه ریز مک لارن F1 طراحی شده شانس زیادی را برای خلاف کاران قائل نمی شود.

فورد F-150

خودروهای معدودی وجود دارند که به اندازه ی F-150 مرعوب کننده عمل کنند؛ اما در آمریکا این خودرو نوعی از سبک زندگی محسوب می شود و برای چندین سال عنوان پرفروش ترین خودروی این کشور را در اختیار دارد؛ بنابراین درست همانند نیروهای پلیس بریتانیا که از فورد فوکوس پرفروش استفاده می کنند، نیروهای پلیس آمریکا نیز باید این پیکاپ را به خدمت بگیرند. دو نوع پیشرانه ی 8 سیلندر 5 لیتری و 3.5 لیتری اکوبوست با دو نوع کابین SuperCrew و SuperCab در دسترس است و به تجهیزاتی که از یک خودروی پلیس انتظار دارید مجهز شده است.

مرسدس بنز GLE کوپه

استرالیایی ها پیشرانه های 8 سیلندر را دوست دارند و این مرسدس بنز GLE کوپه در واقع با یک تیر دو نشان را زده است. شاید فرم بدنه ی خودرو برای حمل زندانی ها کاربردی نباشد اما ارتفاع سواری افزایش یافته برای استفاده در راه های ناهموار مناسب است. این خودرو بخشی از کمپین افزایش ایمنی جاده ها در ویکتوریا هم هست.

پورشه 911

پورشه امسال پنجاهمین سالگرد تولید 911 را جشن گرفته و احتمالاً پلیس برلین نیز علاقه داشته تا با این 911 مدل 2005 به جشن پورشه ملحق شود. خودروی مورد بحث توسط تک آرت تیون شده است.

مرسدس بنز CLS برابوس راکت

با حداکثر سرعت 365 کیلومتر در ساعت و قدرت 720 اسب بخاری دیدن اینکه نام خودرو از کجا آمده اصلاً سخت نیست. برابوس همه ی تجهیزات مورد نیاز برای افزایش قدرت را در نظر گرفته است. برخلاف برخی خودروهای هیجان انگیز دیگر این خودرو همچنین دارای دو صندلی در عقب برای خلاف کاران است.

لوتوس اوورا

این خودرو که توسط پلیس ملی ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد نسخه های کاملاً پلیسی از اوورا را نشان می دهد. اخیراً یک دستگاه از این خودرو نیز به پلیس نورفولک تحویل داده شده است؛ اما این خودرو بیش از آنکه مورد استفاده ی پلیس قرار بگیرد برای مردم عادی سرگرم کننده است.

آلفارومئو جیولیا QV

پلیس ایتالیا با خودروهای خاص آلفا غریبه نبوده و در گذشته نیز مدل 159 در این ناوگان بکار گرفته شده است؛ اما جیولیا QV جدید قدرتمندترین آلفای پلیس بوده و از دل پیشرانه ی 6 سیلندر توئین توربوی آن 503 اسب بخار قدرت بیرون می آید. از این خودرو برای پاسخ های سریع، انتقال ارگان های حیاتی بدن و اسکورت مقامات استفاده می شود.

اسپایکر C8

این سوپرکار هلندی به رنگ قرمز و آبی پلیس شهر درآمده است. پیشرانه ی 8 سیلندر متعلق به آئودی آن نیز با غرش های خود اخطاری جدی را به خلاف کاران می دهد.

لامبورگینی هوراکان LP 610-4

پلیس ایتالیا برای دریافت این هوراکان کاملاً پلیسی مدت زمان زیادی را منتظر نمانده است. چراغ های آبی گردان نیز زیبایی چشم گیری به این خودرو بخشیده اند.

استون مارتین One-77

این یک خودروی بسیار خاص از استون است. همان طوری که از نام خودرو مشخص است تنها 77 دستگاه از این مدل ساخته شده است. در One-77 از بهترین مواد استفاده شده و البته خودروی کندی نیست. پیشرانه ی 12 سیلندر این خودرو قدرت 750 اسب بخاری دارد.

بنتلی کانتیننتال GT

دیگر خودروی انگلیسی یعنی کانتیننتال GT انتخابی مناسب برای کیفیت و آسایش است. این خودروی دست ساز پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان بده و پیشرانه ی قوی آن نیز در هر شرایطی انتظارات را برآورده می کند.

فراری FF

کاربردی بودن و فراری دو واژه ای هستند که به ندرت کنار همدیگر می آیند؛ اما فراری FF یک استثناست زیرا فضای کافی برای 4 نفر را دارد. به لطف پیشرانه ی 651 اسب بخاری این خودرو گزینه ای عالی برای انتقال سریع مجرمان به پایگاه پلیس به شمار می رود.

بدترین خودروهای پلیس دنیا

لادا ریوا

به دلیل تحریم های تجاری کوبا نمی تواند ناوگان خودروی پلیس خود را از آمریکا تهیه کند اما دوستان این کشور در روسیه لادا ریوا را پیشنهاد کرده اند. این خودروهای روسی در خیابان های هاوانا تردد کرده و به نظر نمی رسد که کسی آن ها را جدی بگیرد!

اسمارت فورتو

افسران پلیس نیویورک شاید برای تعویض فورد کراون ویکتوریای کلاسیک با اسمارت فورتوی کوچک ناراحت باشند. دپارتمان پلیس نیویورک 250 دستگاه فورتو را برای حل مشکلات ترافیکی شهر خریداری کرده است اما به غیر از پارک کردن آسان این خودرو به نظر نمی رسد که مزیت دیگری را شاهد باشیم.

تویوتا پریوس

پلیس برلین در نظر داشته که آلایندگی پورشه ی خود را با استفاده از تویوتا پریوس هیبریدی جبران نماید. زمانی که خودرو با قدرت باتری کار می کند افسران پلیس قادر خواهند بود که مجرمان را دستگیر کنند!

خرید چراغ گردان پلیس

با بهترین و بدترین ماشین های پلیس در جهان آشنا شدید. حالا به چراغ گردان پلیس می پردازیم. چراغ گردان پلیس و انواع فلاشر پلیسی در فروشگاه ایمن ترافیک کالا موجود می باشد. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و یا خرید چراغ گردان پلیس به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

چراغ گردان پلیس



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 09 مهر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 53

انواع چراغ راهنمایی

خرید چراغ راهنمایی و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. چراغ راهنمایی رانندگی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از:

·         چراغ راهنمایی لامپی

·         چراغ راهنمایی سولار

·         چراغ راهنمایی ال ای دی

چراغ راهنمایی لامپی

چراغ راهنمایی لامپی که به آن چراغ چشمک زن لامپی و یا فلاشر لامپی نیز می گویند از جمله تجهیزات مهم ترافیکی محسوب می شود و استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد. این چراغ لامپی مصرف برق بسیار پایینی دارد و در برابر گرما و رطوبت مقاوم می باشد. چراغ راهنمایی لامپی به صورت تک خانه، دو خانه و سه خانه ارائه می شود و رنگ آن برحسب نیاز مشتریان می تواند متغیر باشد و با برق شهری کار می کند. کاربرد این چراغ ها به جهت کنترل ترافیک می باشد و جنس بدنه آن ها از پی وی سی است.

چراغ راهنمایی سولار(چراغ راهنمایی خورشیدی)

چراغ راهنمایی سولار به صورت خورشیدی می باشد و بدون نیاز به برق کار می کند و یکی از بهترین و مناسب ترین سیستم های مورد استفاده در جاده هایی می باشد که به انرژی برق دسترسی ندارند.  چراغ راهنمایی سولار به صورت نیروی خورشیدی کار می کند و به جهت ایمنی جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد و از آن جایی که به برق شهری نیاز ندارد به همین دلیل می توان در مدت زمان زیادی از ان استفاده نمود. چراغ راهنمایی سولار می تواند به صورت 7 شبانه روز در تاریکی و 14 شبانه روز به صورت هوای نیمه ابری کار کند. این چراغ راهنمایی در رنگ های زرد، سبز و قرمز تولید می شود و قابلیت شارژ در هوای ابری را دارد. چراغ های راهنمایی سولار در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی بد نیز مقاوم می باشند.

چراغ های راهنمایی سولار انرژی خود را از نور خورشید دریافت می نمایند و در زمان هایی که خورشید در آسمان وجود ندارد و هوا تاریک می باشد منبعی برای ذخیره انرژی دارند که می تواند انرژی مورد نیاز را در طول روز ذخیره نماید تا در زمان هایی که خورشید در آسمان نیست بتواند از انرژی ذخیره شده استفاده نماید. این چراغ ها در شرایط و موقعیت های مختلف جاده و حتی بیرون از شهر نیز قابل نصب می باشند و احتیاجی به کابل کشی و تامین انرژی در مکان هایی که دارای فاصله های طولانی هستند وجود ندارد.

چراغ راهنمایی LED

چراغ راهنمایی LED از لامپ های ال ای دی و یا چراغ های الکترونیکی کوچکی ساخته می شوند که با ولتاژ برق شهری کار می کنند و مواد اولیه در ساخت بدنه آن ها از پلی کربنات می باشد که مقاومت خوبی در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی متفاوت دارند. چراغ راهنمایی LED دارای روشنایی بالایی می باشد و استفاده از آن ها کم مصرف و به صرفه می باشد. این نوع چراغ راهنمایی دارای زیبایی ظاهری و کارایی بالایی می باشند و در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت مقاوم هستند. از جمله مزیت های دیگر چراغ راهنمایی ال ای دی می توان طول عمر بالا و هزینه مناسب آن ها را ذکر نمود.

خرید چراغ راهنمایی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا امکان خرید انواع چراغ راهنمایی مناسب برای هر نوع چهارراه یا معابر دیگر را فراهم نموده است. برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 چراغ راهنمایی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 09 مهر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 37

جریمه رانندگی در کشورهای مختلف چگونه اعمال می شود؟

در مطالب گذشته راجع به خرید تجهیزات ترافیکی مانند کله قندی،بشکه ترافیکی، سرعت گیر و موارد دیگر صحبت کردیم. امروز می خواهیم راجع به جریمه های رانندگی صحبت کنیم. آیا می دانید در کشورهای دیگر جریمه رانندگی به چه صورت اعمال می شو؟ برای دانستن این موضوع با ما همراه باشید.

جریمه رانندگی یک اتفاق ناخوشایند به حساب می‌آید که میزان و انواع آن، بسته به عدم رعایت قوانین رانندگی متفاوت است.

اگرچه رعایت قوانین رانندگی در همه کشورها کاملاً الزامی بوده، اما نرخ جریمه و شیوه برخورد پلیس با  افراد خاطی در هر کشور با توجه به فرهنگ نسبت به دیگر کشورها متفاوت خواهد بود. بنابراین در این گزارش قصد داریم شما را با برخی از جرائم رانندگی در کشورها آشنا کنیم:

جریمه رانندگی در عربستان

در کشور عربستان در صورتی که راننده با حالت مستی به رانندگی اقدام کند، جریمه با نظر دادگاه محلی مشخص می‌شود. شایان ذکر است که، در این حالت شخص علاوه بر پرداخت جریمه نقدی، حکم شلاق در ملاء عام نیز برای وی صادر خواهد شد.

جریمه رانندگی در کانادا

از آنجا که کشور کانادا همچون آمریکا به داشتن اتوبان‌های مستقیم، طولانی و خلوت در جهان شهره است، که متاسفانه  عبور از محدوده سرعت در این کشور  نیز به ثبت رسیده است. میزان جریمه رانندگی در صورت عبور از حد مجاز سرعت در یکی از شهرهای کانادا  بیش از ۲۵ هزار دلار است  و معادل دو تا سه خودروی معمولی تمام می‌شود.

جریمه رانندگی در ترکیه

در کشور ترکیه رانندگی با مصرف مشروبات الکلی ممنوع است. بنابراین راننده در صورت تخطی، ملزم به پرداخت جریمه خواهد شد. پلیس همچنن راننده را به مسافت ۳۰ کیلومتری از محل زندگی منتقل می‌کند و شخص راننده ناگزیر است پیاده  به اسکورت پلیس تا شهر اقدام کند.

جریمه رانندگی در انگلستان

در انگلستان افرادی که از محدوده سرعت عبور کنند شامل جریمه نقدی ۱۰۰ پوند و درج سه امتیاز منفی درگواهینامه خواهند شد.

از دیگر قوانین حین رانندگی در این کشور عدم از استفاده از تلفن همراه است و فرد خاطی ملزم به پرداخت جریمه که از ۲۰۰ تا هزار پوند خواهد شد.

از دیگرموارد نیز، می‌توان به ممنوعیت مصرف غدا و نوشیدنی حین رانندگی اشاره کرد و راننده  در صورت تخطی از قانون پلیس پس از بررسی شدت تخلف، ملزم به پرداخت  جریمه نقدی متفاوت خواهد شد.

جریمه رانندگی در چین

در چین رانندگی با حالت مستی ممنوع است. بنابراین حداقل مجازات فردی ‌که در حالت مستی به  رانندگی اقدام کند و موجب آزار و  خطر برای دیگران شود، جرمش حبس ابد خواهد بود.

جریمه رانندگی در آمریکا

آمریکا همچون کانادا، به جهت بزرگراه‌های طولانی و خلوت معروف است. جرائم رانندگی در این کشور چندان زیاد نیست ولی در بعضی از ایالت‌های  کشور میزان جریمه با توجه به شرایط دادگاه فدرال ایالتی مشخص می‌شود. برای مثال در صورتی که راننده به رانندگی بیش از حد مجاز سرعت بپردازد، نرخ جریمه عبور از حد مجاز سرعت تا ۱۰ مایل در ویرجینیا حداقل، ۲۵۰۰ دلار است.

خرید تجهیزات ترافیکی

در صورتی که قصد خرید انواع تجهیزات ترافیکی را دارید کافی است سری به فروشگاه ایمن ترافیک کالا بزنید.

فروشگاه ایمن ترافیک کالا انواع تجهیزات ایمنی، ترافیکی و لوازم پارکی را به صورت مستقیم و بی واسطه بفروش می رساند. برای اطلاع از قیمت می توانید به آدرس سایت مراجعه نموده و در صورت نیاز با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

تجهیزات ترافیکی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 08 مهر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 38

قوانین ایمنی جوشکاری

رعایت مسائل و نکات ایمنی در حرفه‌ی جوشکاری یکی از مهمترین فاکتورهایی می‌باشد که جوشکاران و مسئولان کارگاه‌ها باید بدان توجه داشته باشند و آنها را مو به مو در هنگام کار پیاده کنند . باید توجه داشت که در صورت نادیده گرفتن نکات ایمنی و رعایت نکردن این نکات ، خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی رخ می‌دهد که عواقب ناگوار و جبران ناپذیری در پی خواهند داشت. در حین کار کردن با وسایل الکتریکی احتمال برق گرفتگی جوشکار وجود دارد ، بنابراین یک جوشکار باید نکات ایمنی را رعایت کند و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کند، زیرا بی احتیاطی در حین کار باعث برق گرفتگی و در نهایت بیماری یا مرگ خواهد شد .

تجهیزات مورد نیاز برای ایمنی جوشکاری

تجهیزات مورد نیاز برای انجام عملیات جوشکاری موضوعی بسیار مهم و حیاتی در این حرفه می‌باشد که مستقیما با سلامتی فرد جوشکار در ارتباط بوده لذا همواره باید قبل از شروع عملیات جوشکاری از در اختیار داشتن این تجهیزات ایمنی مطمئن باشیم . تجهیزاتی نظیر عینک جوشکاری ، لباس کار مخصوص جوشکاری ، کفش کار جوشکاری ، عینک ایمنی جوشکاری ، ماسک تنفسی مناسب در مکان‌هایی که رفت و آمد هوا وجود ندارد .

لباس کار مناسب جوشکاری

در رابطه با لباس کار مناسب جوشکاری باید توجه داشت که لباس کار جوشکاری باید به اندازه کافی مقاوم و ضخیم باشند تا بواسطه ضخامت و جنس خود امکان نفوذ اشعه‌های خطرناک ناشی از قوس حداقل شود یا به صفر برسد اشعه های قوس، نور نامرئی و مرئی بسیار قوی تولید می‌کنند که می توانند چشم و پوست را بسوزانند این اشعه را نمی‌توان دید اما وجود دارند این اشعه‌ها پوست را به سرعت میسوزانند و سوختگی شبیه به آفتاب سوختگی را به وجود می‌آورند .

همچنین باید توجه داشت که سر آستین‌های لباس کار جوشکاری باید کاملا بسته شود تا جرقه و ذرات مذاب وارد آن نشود بدین منظور استفاده از باندهای کشی یا بند سر دستکش‌ها پیشنهاد می‌شود .

کفش کار مناسب جوشکاری

در هنگام انجام عملیات جوشکاری شاید پاشیدن براده‌های داغ و ریز فلز در حین جوشکاری روی پایتان فقط آن را کمی بسوزاند ، اما در حین انجام کار همین حس بسیار گزنده می‌تواند حواس شما را در طول انجام کار به‌ شدت پرت کند و منجر به بروز حادثه‌های خطرناک و غیر قابل جبرانی شود. پوشیدن کفش ایمنی با روکش غیر پلاستیکی، منعطف و البته مستحکم، هم می‌تواند مانع از خستگی مفرط شما در طول ساعت‌های طولانی سرپا ایستادن شود و هم مراقب نسوختن پای شما باشد.

در نتیجه برای محافظت از پاهای خود در هنگام عملیات جوشکاری توجه داشته باشید که از کفش‌های مناسبی که در بالا گفته شد همواره استفاده نمایید و در نظر داشته باشید که از کفش‌های ساق بلند کفش کار و یا پوتین کار نسوز استفاده نمایید .

عینک و شیلد مناسب جوشکاری

باید توجه داشت که برای جوشکاری استفاده از عینک و نقاب و یا شیلد مخصوص جوشکاری امری واجب و ضروری می‌باشد زیرا در موقع برقراری قوس و پس از آن دو نوع اشعه غیر مرئی به وجود آمده است که برای چشم و پوست مضر است. در صورت مشاهده نقاط سفید جلوی چشم پس از برداشتن عینک باید از عینک با شیشه تیره‌تر و در صورت ندیدن حوضچه جوش باید از عینک با شیشه روشن‌تر استفاده کرد.

به دلیل اثر نامطلوب اشعه ماورا بنفش و مادون قرمز در هنگام ایجاد قوس باید از نقاب دستی برای جوشکاری های کوتاه و برای جوشکاری‌های بلند مدت از نقاب های ثابت قرار گیرنده روی سر استفاده کرد.

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 02 مهر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 175

مقاومت و واکنش

چرا کارگران از کلاه ایمنی استفاده نمیکنند؟؟ جواب هایی که چندتن از آن ها دادند را بررسی میکنیم.

1- بیش از حد گرم است - این بهانه در فصل تابستان شایع‏ترین است. دمای هوا در مناطق گرم ایران میتواند حتی به 50 درجه سانتیگراد (بیش از 122 درجه فارنهایت) هم برسد. استفاده از کلاه ایمنی در این دما باعث عرق ریختن از پیشانی به داخل چشم‏ ها می‏شود. کارگران معمولا کلاه ایمنی را برای خشک کردن عرق پیشانی شان برمیدارند و آن را دوباره بر سر می‏گذارند، تکرار این روند بعد از چند دقیقه به کلی حذف می‏شود. تجمع حرارت در داخل کلاه ایمنی و همچنین رطوبت حاصله از عرق تبخیر شده و عدم تهویه، باعث ناراحتی بسیاری برای فردی می‏شود که آن کلاه را پوشیده است، در نتیجه شخص ترجیح میدهد آن کلاه را که منبع ناراحتی او می‏گردد از سر خود بردارد.

پاسخ امروزه کلاه ‏های ایمنی با منافذ مخصوص تهویه بر روی کناره ‏ها و یا بالای کلاه وجود دارد. این منافذ اجازه می‏دهد هوا در داخل کلاه جریان داشته باشد و همین موضوع باعث کاهش درجه حرارت داخل کلاه و درنتیجه جلوگیری از تجمع رطوبت در آن ‏شود. این طراحی به طور خاص برای محل کار با دمای بالا ساخته شده است.

2- احساس ناراحتی برخی از کارفرمایان سعی می‏کنند برای صرفه ‏جویی در هزینه ‏ها، تجهیزات با قیمت پایین خریداری نمایند و برخی از این کلاه ‏های ایمنی دارای یک تسمه سر هستند که بسیار زبر و خشن می‏باشد و از مواد نرم مخصوص پیشانی ساخته نشده‏ اند، بنابراین پیشانی همواره در تماس با مواد پلاستیکی زبر می‏باشد. گاهی اوقات سر این پلاستیک نرم نیست و باعث قرمزی و خارش روی پوست می‏گردد.

پاسخ آسایش و راحتی در حال حاضر یک ویژگی مخصوص کلاه‏ های ایمنی جدید می‏باشد. راحتی یک کلاه می‏تواند از طریق یک بند انعطاف ‏پذیر که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی در اطراف سر می‏پیچد تا کلاه را به پیشانی محکم کند، بهبود یابد. در برخی نیز یک نوار چرمی دور کلاه وجود دارد که خاصیت جذب دارد و به آسانی تمیز و یا تعویض می‏گردد. انواع نوارهای گهواره ‏ای امکان می‏دهند که در برخورد با سر احساس لطیف ‏تری به کاربر بدهد.

3- همش میخواد بیفتد من این را از داربست بندها و کسانی که در ارتفاعات کار می‏کنند زیاد شنیدم. کلاه ایمنی که آنها دارند، دارای یک بند چانه نیستند، بنابراین این موضوع باعث می‏شود هنگامی که کاربر به بالا یا پایین سر خود را خم می‏کند، به دلیل اینکه هر دو دستش درگیر کار است، سخت بتواند کلاه را بر روی سرش نگه دارد. اگر قرار باشد آنها همواره در حین کار مراقب نیفتادن کلاه باشند، نوک کلاه در جلو، از دید درست آنها ممانعت می‏کند. بعد از آنکه کلاه آنها از سکوی کار به پایین سقوط کند، آنها دیگر نمی‏توانند آن را بپوشند و بیشتر تمایل دارند کلاه را در یک جای امن کنار خود بگذارند تا در چند طبقه پایین‏تر و دور از دسترس.

پاسخ تسمه مخصوص چانه اطمینان می‏دهد از اینکه کلاه در هر شرایطی بر روی سر محکم نگه داشته شود. کلاه ‏های ایمنی بسیاری موجود هستند که دارای لبه کمتر و یا حتی بدون لبه هستند و امکان می‏دهند کاربر دامنه دید رو به بالا را هنگام کار و بستن داربست‏ها، بدون محدودیت، حفظ کند.

4- من به آن عادت ندارم این یک مسئله فرهنگی در کار است. کارگرانی که از این بهانه استفاده می‏کنند، به احتمال زیاد از یک فرهنگ کاری نشأت می‏گیرد که در واقع ایمنی به عنوان بخشی از فرهنگ اصلی کار، اجرا نمی‏شود. ایمنی یک بخش جدیدی از فرهنگ کار است که هنوز بسیاری از شرکت‏ها، آن فرهنگ را تصویب ننموده ‏اند، بنابراین افرادی که همیشه کار کرده ‏اند، عادت به پوشیدن چنین تجهیزات حفاظت شخصی ندارند.

پاسخ این مسئله به طور عمده، آموزش کارگران در رابطه با ایمنی در محل کار را مورد خطاب قرار می‏دهد. کارکنان جدید، به ویژه نیاز دارند که تمامی آموزش‏های لازم مربوط به ایمنی را قبل از اعزام به محل کار، طی کنند.

5- این نوع پوشش، دید مردم را نسبت به موقعیت کاری من، خراب می‏کند این بهانه ‏ای است که معمولا از کسانی که در موقعیت‏ های بالاتری قرار دارند، شنیده می‏شود. زیرا آنها دوست ندارند کلاهی را بپوشند که زیر دستان آنها نیز می‏پوشند. بویژه مدیران، دوست دارند نشان دهند که آنها متفاوت از آن افرادی هستند که زیر دستشان کار می‏کنند.

پاسخ کلاه ‏های ایمنی در انواع رنگ‏ها عرضه می‏شوند. متداول‏ترین رنگ‏های موجود که من تا الان مشاهده کرده ‏ام عبارتست از سفید، سبز، آبی، قرمز و زرد. بسیاری از سازمان‏ها از رنگ کلاه ‏ها برای نشان دادن سطح ارشد کارکنان، استفاده می‏کنند؛ به عنوان مثال، کلاه سفید معمولا برای مدیران، مهندسان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته می‏شود. اگر من بخواهم مهندسی را در یک محل ساخت و ساز بیابم، از طریق رنگ کلاه او، به راحتی تشخیص می‏دهم که آن فرد مهندس است یا خیر.

6- هیچ چیزی بالای سر من وجود ندارد معمولا این دلیل برای مواقعی است که در بالای سر کارگران چیزی غیر از آسمان نیست، مانند پشت بام، یک فضای روباز بر روی زمین، یا در ورود به محل کار در نزدیکی تابلوی «منطقه کلاه ایمنی».

پاسخ در حالیکه حوادث معمولا ناشی از خطرات موجود در بالای سرمان می‏باشد، این بدین معنا نیست که در نزدیکی زمین خطری ما را تهدید نمی‏کند. کلاه‏ های ایمنی همچنین برای محافظت سر از تابش مستقیم نور خورشید به سر ساخته شده ‏اند، بویژه آن دسته کلاه ‏هایی که مجهز به سیستم تهویه می‏باشند که در مناطق بسیار گرم با درجه حرارت بالا، بسیار مفید هستند. لبه کلاه ایمنی همچنین از تابش مستقیم نور خورشید به چشم‏ها، جلوگیری می‏کند.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

کلاه ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : پنجشنبه 27 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 42

لباس کار متناسب با محیط کار

استفاده از لباس و پوشش‌های ایمنی در خیلی از مشاغل با توجه به نوع کار و محیط کار لازم و ضروری به نظر می‌رسد. استفاده از لباس و پوشش‌های ایمنی مناسب می‌تواند سبب شد که از تماس با هرگونه مواد آلوده از سموم دفع آفات گرفته تا آلودگی‌های رادیواکتیو جلوگیری شود.

به هنگام خرید لباس کار باید به دنبال لباسی باشید که دارای آستین‌های بلند بوده و به گونه‌ای باشد که با پوشیدن آن تمام قسمت‌های بدن از پا گرفته تا سر کاملاً پوشیده شود. لباس کار باید به گونه‌ای مطلوب باشد که در هر نوع شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده نمود.

لباس و پوشش‌های ایمنی که برای حفاظت اشخاص استفاده می‌شود معمولاً به صورت یک پوشش سرتاسری تنه دست‌ها و پاها هستند و می‌توانند تمام قسمت‌های بدن فرد را از تماس با اشیاء آلوده در محیط حفاظت کنند.

با توجه به شرایط کار هر یک از کارگران نیاز است که از لباس کاری که متناسب با محل کارشان است در محیط کاری خود استفاده کنند.

بررسی انواع و اقسام لباس‌های کار و جنس آن‌ها

شرایط و محیط کاری لباس و پوشش ایمنی مورد نیاز خود را طلب می‌کند. برای مثال در محیط‌هایی که گرما زیاد است. لباس کارهایی که در ساختار الیاف آن پارچه به کار رفته طبیعی‌تر باشد در این صورت از نظر تبادل حرارتی این نوع لباس و پوشش‌های ایمنی از تبادل حرارتی بهتری برخوردار هستند و در نتیجه کارگر و یا کسی که آن را پوشیده است احساس بهتری خواهد داشت.

لباس و پوشش‌های ایمنی با توجه به شرایط کاری تولید و استفاده می‌شوند. برای مثال برای آتش نشان‌ها نیاز است که لباس کاری بپوشند که بتواند تحمل حرارت بالا را داشته باشد. همچنین لباس کارهایی که عایق رطوبت و سرما هستند از دیگر انواع لباس و پوشش‌های ایمنی به شمار می‌روند که بیشتر در سردخانه‌ها استفاده می‌شوند.

 نوع دیگر از لباس کارها لباس‌هایی هستند که می‌توانند در برابر مواد شیمیایی و همچنین رادیو اکتیو حفاظت خوبی را از شخصی که لباس به تن کرده به عمل آورند در تولید این نوع از لباس‌ها از پارچه‌های مخصوصی استفاده می‌شود.

جنس لباس و پوشش‌های ایمنی که قابلیت مقاومت در برابر حرارت و گرمای زیاد را دارد معمولاً با پوشش آلومینیوم است و قادر خواهد بود که ۹۰ درصد اشعه مادون قرمز را از خود دفع کنند.

ویژگی‌های اصلی لباس و پوشش‌های ایمنی چیست؟

لباس و پوشش‌های ایمنی که برای مقابله با خطرات مختلف در زمان کار انتخاب می‌شود باید به گونه‌ای باشد که تا حد ممکن از احتمال رخ دادن خطرات و صدمات به شخص استفاده کننده از آن جلوگیری کند. در ادامه ما به بیان برخی از این ویژگی‌های مهم و اساسی می‌پردازیم:

لباس کار در محیط‌های آلوده به مواد شیمیایی باید به گونه‌ای باشد که دارای آستین بلند بوده و کاملاً سرتا پای شخص را بپوشاند تا از نفوذ آلودگی به داخل خود جلوگیری کند.

لباس کار نباید از نظر سایز و اندازه نا متناسب باشد.

لباس و پوشش‌های ایمنی کارگران و کارکنانی که در نزدیکی ماشین آلات صنعتی و یا با آن‌ها کار می‌کنند باید به گونه‌ای باشد که به هیچ وجه هیچ بخشی از لباس پاره نبوده و از آویزان نمودن کلید، ابزار و ساعت به لباس خود جداً خودداری کنند.

لباس و پوشش‌های ایمنی کارگرانی که در محیط‌های قابل انفجار یا مسموم کننده کار می‌کنند نباید دارای جیب و یا لبه باشد زیرا گرد و غبار و مواد آلوده و مسموم بر روی لبه‌های لباس می‌ماند.

جنس لباس و پوشش‌های ایمنی باید با توجه به شرایط کاری و مواد و محیطی که قرار است فرد در آن کار کند انتخاب شود.

لباس و پوشش‌های ایمنی مخصوص مقابله با حرارت باید به گونه‌ای باشد که کلاه، دستکش و کفش و همگی سرهم و یک تکه باشند.

لباس کار کسانی که در مکان‌های آلوده به رادیو اکتیو و اسیدی کار می‌کنند باید کلاه و دستکش و کفش و همگی یک سره باشند و به گونه‌ای باشد که به هیچ موجه این گونه مواد نتوانند وارد لباس شوند

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالادریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

لباس کار



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 39

کلاه ایمنی، انواع و استانداردها

آیا می‌توان تصور کرد که یک سرباز در خط مقدم جنگ بدون کلاه باشد؟ کلاه ایمنی ساختمانی و مهندسی در کارهای ساختمانی نیز چنین تمثیلی دارد. این کلاه ها را می‌توان نوعی کلاه مخصوص کار نامید که برای محافظت از سر در برابر برخورد و یا سقوط آوار و سایر خطرات در کارگاه عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پوشیدن کلاه ایمنی یک الزام اجباری است که توسط OSHA (اداره ایمنی و بهداشت کار) تعیین شده است که کارفرمایان را ملزم به تهیه آن برای مهندسین، کارگران و کلیه عوامل حضور یافته در پروژه می‌کند. پس برای خرید کلاه ایمنی مناسب شغل خود با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از کلاه کار

از آنجا که صدها نفر از کارگران در سال از صدمات ناشی از مرگ در حین کار جان می‌سپراند، استفاده از وسایل محافظتی همانند کلاه ایمنی مهندسی عمران اجتناب‌ناپذیر می‌نماید. اگرچه فواید پوشیدن کلاه کار آشکار است، اما این پرسش همچنان باقی می‌ماند: آیا یک کارگر در صورت عدم تهدید ظاهری همچنان می‌تواند کلاه به سر داشته باشد؟ پاسخ بله است. در حقیقت، دفاع از کارگران در برابر خطرات ناگهانی، همان چیزی می‌باشد که استفاده از کلاه ایمنی را ضروری کرده است

استانداردهای کلاه ایمنی

OSHA دارای دو استاندارد است که الزامات کلاه کار را تعیین می‌کند:

۲۹ CFR 1910.135 بر الزامات کلاه کار برای کارگران صنعتیِ عمومی اشاره دارد.

۲۹ CFR 1926.100 بر الزامات محافظت از سر برای کارگران ساختمانی، تخریب و نوسازی اشاره دارد.

هر دو استاندارد، کارگران را ملزم به استفاده از کلاه ایمنی می‌داند که احتمال آسیب دیدگی سر در اثر ضربه، افتادن اشیا و یا شوک الکتریکی وجود دارد.

این بدان معناست که کارفرمایان باید با تهیه کلاه‌های استاندارد، اطمینان حاصل کنند که کارکنان در شرایط زیر از پوشش‌های محافظتی استفاده می‌کنند:

هنگامی که اشیا و یا تجهیزات از بالا سقوط کرده و احتمال افتادن آنها بر روی سر کارگران وجود داشته باشد.

هنگامی که ممکن است سر کارگران به سمت اجسام ثابت مانند تکیه گاه‌ها، تیرهای ساختمانی و یا تجهیزات دیگر برخورد کند.

وقتی این احتمال وجود دارد که سر کارگران در تماس با وسایل الکتریکی و در نتیجه خطر برق گرفتگی وجود داشته باشد.

در همه موارد، کلاه ایمنی مهندسی عمران باید الزامات استاندارد OSHA را برآورده کند.

همچنین ۲ معیار برای آزمون کلاه ایمنی عبارتند از:

دمای پایین: کلاه ایمنی مشخص شده با عبارت (LT) نشان می‌دهد که کلاه کار هنگامی که در دمای ۳۰- درجه سانتی‌گراد (۲۲- درجه فارنهایت) باشد، تمام شرایط آزمایش استاندارد را برآورده کند.

قابلیت دید بالا: کلاه ایمنی که با عبارت (HV) مشخص شده باشد، نشان می‌دهد که کلاه تمام رنگ‌های مورد نیاز برای تست استاندارد را رعایت کرده است، این شامل آزمایشاتی برای رنگ‌پذیری و شب‌تابی است.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

کلاه ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 39

کفش ایمنی اسپرت

کفش‌های ایمنی در طرح‌ها و تیپ‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی خیلی ساده و بی آلایش طراحی شده‌اند و چندان چشمگیر نیستند و فقط وظیفه حفاظت از پای کاربر را به عهده دارند و برخی دیگر علاوه بر کاربرد اصلی و اولیه، خیلی شیک و اسپرت و جوان پسند طراحی شده‌اند و خرید کفش ایمنی برای افرادی که ظاهر شغلیشان هم برایشان اهمیت دارد سخت نیست.

البته که همگی اصول پایه‌ای و استاندارد یک کفش کار خوب را رعایت کرده اند ولی نکته اینجاست که سبک طراحی و انتخاب رنگ بعضی از کفش‌های ایمنی خیلی متفاوت و مانند کارهای شیک مجلسی می‌باشد...

فرض کنید شما مهندس ناظر یک پروژه ساختمانی در حال احداث هستید و امروز عصر، به یک میهمانی شاد دوستانه دعوتید. ضمناً امروز ساعات کاری شما طولانیست و فرصت رفتن به منزل و تعویض لباس را ندارید و باید بعد از پایان ساعات کاری، مستقیماً به میهمانی بروید. صبح هنگام و قبل از ترک منزل، چه کفشی را برای مناسبت امروز انتخاب می‌کنید؟ قطعاً باید کفشی را انتخاب کنید که در محیط کاری مخاطره‌آمیز شما ایمن و در میهمانی پیش رو حافظ آبروی شما در جمع دوستان باشد. این تعریف یک کفش ایمنی مهندسی است و خوشبختانه ما در فروشگاه ایمن ترافیک کالا کفش ایمنی اسپرت و شیک کم نداریم.

به طور معمول کفش‌های ایمنی مهندسی نیم بوت هستند و تا بالای مچ پا. همچنین با رویه چرمی، نبوک و گاهاً میکروفیبر تهیه می‌شوند و البته همگی بنددار. هر سه مدل جلوه‌ای عالی و طرفداران خاص خود را دارند.

کفش کار های موجود در سایت ایمن ترافیک کالا شیک و با دوام بوده و از چرم ایرانی ساخته شده و با کیفیت و با دوام می باشند و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. اگر ظاهر کفش کار برای شما با اهمیت است و به دنبال کفش کارهایی هستید که هم به ظاهر شما زیبایی ببخشند و هم بتوانید در محیط کار از این کفش ها استفاده کنید می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

کفش ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 27

آشنایی با چند مدل عینک ایمنی

رعایت نکات ایمنی و محافظت از سلامتی خود، در تمام لحظات زندگی ضروری است و بهتر است به آن توجه زیادی شود. حال اگر در یک محیط کاری و شرایط سخت کار می‌کنیم، این محافظت از سلامتی و دقت باید افزایش یابد تا بدون هیچ گونه خطر و آسیبی به خود، کار را به اتمام برسانیم. خوشبختانه لوازم ایمنی، به خصوص عینک ایمنی کار بسیار متنوع همراه با امکانات خیلی زیاد وارد بازار شده که به راحتی می‌توان با کمک آنها از اعضای بدن در برابر مواد شیمیایی، مصالح و سایر خطرات احتمالی جلوگیری کرد. یکی از مزیت های لوازم ایمنی کار و همچنین عینک کار جدید که تولید می‌شوند، زیبایی ظاهری علاوه بر کارایی آنهاست. اگر به دنبال خرید عینک ایمنی با قیمت مناسب و شیک و با دوام هستیدپس با ما همراه باشید.

عینک ایمنی گاگل

از دیگر عینک های ایمنی کار که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم؛ عینک ایمنی گاگل است. این عینک به دلیل مقاومت بالا و دیگر مزیت هایی که دارد یکی از پرطرفدارترین عینک های ایمنی محسوب می‌شود. اولین چیزی که در این عینک به چشم می‌خورد این است که علاوه بر کارایی بالا، دارای شکل ظاهری بسیار زیباست که این نکته می‌تواند باعث این شود که کارگران با علاقه بیشتری از عینک های ایمنی کار استفاده کنند.

چرا از عینک ایمنی گاگل استفاده کنیم؟

همان طور که در توضیحات عینک های بالا گفته شد؛ بیشتر عینک های ایمنی از ماده پلیمری پلی کربنات ساخته شده اند که می‌تواند از علاوه بر ذرات گرد و غبار، از اشعه های مضر ماوراءبنفش از به چشم جلوگیری کند. عینک ایمنی گاگل ضد خش و شفاف، از فریم ژلاتینی نرم خیلی راحت تشکیل شده که تسمه کشی خیلی راحت و قابل تنظیمی می‌توان بر روی آن انجام داد.

عینک ایمنی آزمایشگاهی چه مشخصاتی دارد؟

مزایای استفاده از عینک ایمنی آزمایشگاهی

کار کردن در آزمایشگاه کمی حساس و خطرناک تر از سایر کارهاست، چون به طور مستقیم افراد با مواد شیمیایی سروکار دارند. عینک ایمنی آزمایشگاه به طور کامل چشم و فضای اطراف آن را می‌پوشاند، به طوریکه هیچ گونه خطری در حین کار، پرسنل را تهدید نمی‌کند. شاید برایتان سوال شود که چه طور ممکن است یک عینک با ظاهری شیک از چشم ها در مقابل این مواد محافظت کند؟

لازم به ذکر است؛ لنز عینک ایمنی آزمایشگاهی با مقاومت بسیار بالا ساخته شده تا بتواند به راحتی مانع ورود مواد شیمیایی و سایر مواد به چشم ها شود.

نظارت کارفرما جهت رعایت نکات ایمنی در پروژه

کارفرما علاوه بر رسیدگی به پروژه و نظارت بر نحوه کارگران یا کارمندان، باید حواسشان به رعایت نکات ایمنی و استفاده از لوازم ایمنی و تجهیزات فردی باشد. گاهی حتی فقط بخاطر بررسی نکات ایمنی که کارگران باید در حین کار رعایت کنند، به محل اجرای پروژه بروید. چه اشکالی دارد؟! این یعنی اگر کارگری به دلیل فراموشی از لوازم ایمنی کار استفاده نکرد، کارفرما جلوی یک صدمه جدی به جان و مال او را گرفته و مانع مشکلات جبران ناپذیر احتمالی می‌شود.

افراد در چه کارهایی در معرض خطر هستند؟

خطرهای احتمالی برای کارهای مختلف

تقریبا می‌توان گفت بیشتر شغل ها خطر مخصوص به خود را دارپرند اما برخی از آنها، اگر نکات ایمنی رعایت نشود، ممکن است آسیب های جدی به کارگران وارد کند و کارهایی که خطرات آن بسیار بارز است عبارتند از: جوشکاری، معدن، مکانیکی، لوله کشی، انجام کارهای الکتریکی، نجاری، آزمایشگاه و بعضی از ورزش ها.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

عینک ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 26

نحوه ی انتخاب دستکش ایمنی مناسب

شما چگونه می توانید بهترین دستکش را انتخاب کنید که مناسب فعالیت کاری خاص شما باشد؟ انتخاب بهترین دستکش فراتر از انتخاب سایز مناسب است و شما باید دستکشی را انتخاب کنید که ایمنی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد. همچنین قیمت دستکش ایمنی و دوام آن نیز باید برایتان مهم باشد. دستکش در صنایع مختلف باید بر اساس مواد یا ابزاری که قرار است با آن ها در تماس باشد و خطر هایی که این ابزار و مواد می توانند به وجود آورند انتخاب شود. البته دستکش ایمنی باید مناسب عملیات مورد نظر شما باشد و سرعت عمل را پایین نیاورد.

در واقع دستکش ایده آلی که از شما در برابر مواد شیمیایی و ابزارآلات مختلف و همچنین حرارت بالا محافظت کند، همچنین بسیار راحت و انعطاف پذیر باشد، به طور قطع وجود ندارد. دستکش ها تنها می توانند شدت آسیب را تا حد مناسبی کاهش دهند. اینگونه نیست که شما گمان کنید با داشتن دستکش محافظ می توانید با خیال راحت با ابزار، دستگاه ها و مواد شیمیایی تماس برقرار کنید و آسیبی نبینید.

دستکش ایمنی یکی از لوازم ایمنی مفید در هنگام انجام فعالیت های مختلف در صنایع است. شما ممکن است در صنایع شیمیایی مشغول به فعالیت باشید یا در صنایعی که با برش قطعات سر و کار دارد. حتی ممکن است جوشکاری شغل شما باشد و در طول روز ساعت ها مشغول این کار باشید یکی از لوازمی که بدون شک لازمه ی اینگونه مشاغل است و ایمنی شما را بالا می برد بدون شک دستکش ایمنی متناسب با شغل شماست.

با وجود انتخاب های زیادی برای محافظت از دستان وجود دارد، انتخاب دستکش مناسب با یک فعالیت شغلی خاص می تواند شما را سردرگم کند. می توان با پوشیدن دستکش مناسب از اکثر مصدومیت ها و بیماری های پوستی دست جلوگیری به عمل آورد. متاسفانه بعضی مواقع نیروی کار از این دستکش ها استفاده نمی کنند.

آن ها گمان می کنند که با پوشیدن دستکش ایمنی، سرعت آن ها  و مهارتشان در کار کاهش می یابد. همین مساله باعث می شود تا در طول انجام کار با آسیب های سطحی و جدی موجه شوند که گاها بسیار خطرناک هستند. به دلایلی که گفته شد، بسیار اهمیت دارد که دستکش بتواند به هر دو نیاز پاسخ دهد. به عبارتی دیگر دستکش ها هم باید امنیت نیروی کار را بالا ببرد و هم خللی در چابکی و سرعت عمل و مهارت فرد به وجود نیاورد.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

دستکش ایمنی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399 نویسنده : malih l بازدید : 29

ایمن ترافیک کالا

یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری شرکت ایمن ترافیک کالا می باشد. برند ایمن ترافیک با داشتن کادری مجرب همواره تلاش کرده رضایت مشتریان را بدست آورد. از آنجایی که کیفیت اصلی ترین الگوی این برند به شمار می رود بااستفاده از متریال مرغوب و بسته بندی مناسب  توانسته رضایت قابل قبولی را در بین دیگر برندهای داخلی و خارجی کسب کند. وجود مشاورین معتبر در کنار خریداران و خرید بدون واسطه و ضمانت سلامت کالا از مزایای این برند می باشد.

در ادامه محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک به اختصار معرفی می گردد.

تجهیزات ترافیکی

امروزه با افزایش وسایل نقلیه و مسیرهای تردد استفاده از تجهیزات ترافیکی برای ایجاد امنیت عبور ومرور الزامی است. ایمن ترافیک تجهیزات ترافیکی مانند، بشکه ی ترافیکی، چراغ راهنمایی و رانندگی، استوانه وکله قندی ترافیکی و سرعتگیر تولید و به بازار عرضه می کنند.

بشکه های ترافیکی شبرنگ دار در سایزهای مختلف ودر مدلهای درب دار و بدون درب برای جداسازی مسیر کاربرد دارد. استونه وکله قندی برای هدایت رانندگان در مسیراستفاده می شود. استوانه ترافیکی و کله قندی در مدلهای کف لاستیکی، ژله ای و....در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می گردد. سرعتگیرها با سایزهای مختلف و مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین کاربرد دارد. چراغ راهنمایی که متناسب با شرایط محیطی در مدلهای لامپی، سولار و ال ای دی عرضه می کنند. خرید آنلاین باعث دسترسی راحت خریداران به محصولات ایمن ترافیک می گردد.

 تجهیزات ترافیکی

تجهیزات ایمنی

ایمن ترافیک تجهیزات ایمنی مانند، دستکش ایمنی، کفش کار، لباس کار و کلاه ایمنی بر اساس شرایط استاندارد تولید می کند. در تهیه تجهیزات ایمنی متریال مرغوب و طراحی مناسب برای شرکت دارای اهمیت بالایی است. اهمیت سلامت و ایمنی دستها در شرکت ایمن ترافیک باعث طراحی دستکش در مدلهای مختلف مانند استادکار، ضد برش و... شده است. استفاده از کلاه ایمنی در مشاغل مختلف باعث افزایش امنیت کاری کارگران می گردد. کلاه ایمنی با وزن پایین و ضربه پذیری بالا در کارگاه و مشاغل صنعتی کاربرد دارد. مواد اولیه برای لباس کار به گونه ای انتخاب می گردد تا افراد با اطمینان از آنها استفاده کنند. استفاده از چرم مرغوب در تهیه کفش ایمنی باعث ایجاد امنیت در زمان استفاده از آن می گردد.از مزایای این برند داشتن ضمانت طولانی ، فروش آنلاین وتحویل به موقع کالا می باشد.

 تجهیزات ایمنی

مبلمان شهری

طراحان فضای سبز و محیط شهری از تجهیزاتی مانند گلدان شهری،نیمکت پارک، تاب و سرسره ی پلاستیکی و وسایل ورزشی برای زیباسازی شهر استفاده می کنند. طراحی وسایل ورزشی در مدلهای مختلف باعث جذب افراد در سنین مختلف به ورزش می گردد. گلدانشهری از مواد اولیه مختلف تولید می گردد و کاربردهای متعددی دارد. گلدان ها در انواع سیمانی، بتنی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می گردد. نیمکت پارک از متریال مقاوم تولید می گردد و در برابر شرایط آب وهوایی مقاوم هست. تولید تاب سرسره پارکی با رنگبندی وسایزهای مختلف به فضای پارک جلوه ی خاصیمی بخشد. ایمن ترافیک محصولاتی با گارانتی طولانی مدت تولید می کند. پس از سفارش و دریافت محصول درب منزل می توان با شماره های داخل سایت تماس بگیرند تا نصابان محصول به صورت اصولی و در جای مناسب نصب کنند.

تجهیزات ایمنی 

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 39

انواع سرسره پلاستیکی

تاب سرسره پلاستیکی در دو نوع تاب سرسره پلاستیکی کوچک جهت استفاده در منازل، مهدهای کودک و خانه بازی و تاب سرسره پلاستیکی بزرگ جهت استفاده در فضاهای روباز و پارک ها تولید و عرضه میگردد. علاوه بر تاب سرسره تجهیزات دیگر بازی نیز وجود دارد که با خرید آنها می توانید خانه خود را برای بازی کودکان خود آماده نمایید.

سرسره مهد کودک

یکی از انواع لوازم بازی مهد کودک، سرسره مهد کودک است که سبک بوده و جابجایی و حمل آن بسیار آسان است. این محصول با ارتفاع مناسب در قسمت نشیمن گاه مانع از آسیب به کمر و زانوهای کودک می­شود. قیمت سرسره مهد کودک با توجه به نوع و جنس آن تعیین می­گردد و خرید سرسره مهد کودک بدلیل زیبایی و مقاوم بودن به مدیران مهد کودک توصیه می­گردد. استفاده از رنگ های شاد و زیبا در طراحی سرسره مهد کودک موجب ایجاد نشاط در کودکان شده و شوق و میل آنها جهت بازی با این وسیله را افزایش میدهد.

سرسره مهد کودک در برابر نور و تغییرات آب و هوایی دارای رنگ ثابت و مقاوم است و بدلیل نداشتن گوشه های تیز ایمنی کودکان را تامین می­کند. فروش سرسره مهد کودک با مناسب ترین قیمت و ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه برای تفریح و بازی کودکان انجام میگیرد.

الاکلنگ مهد کودک

الاکلنگ مهد کودک یک محصول با کیفیت از مجموعه وسایل بازی و پارکی کودک و یکی از انواع الاکلنگ است که مخصوص بازی کودکان طراحی و تولید میگردد. مواد بکار رفته در ساخت الاکلنگ مهد کودک از بهترین نوع است تا استفاده آن برای کودکان ضرری نداشته باشد. الاکلنگ در مهد کودک علاوه بر افزایش روحیه کودکان سبب افزایش حفظ تعادل آنها نیز میشود. قیمت الاکلنگ مهد کودک در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب بوده و بدنه پلی اتیلنی آن انعطافش را نسبت به سایر انواع الاکلنگ پلاستیکی بیشتر نموده است.

الاکلنگ مهد کودک در دو نوع الاکلنگ تک نفره و الاکلنگ دو نفره تولید و عرضه می­گردد که الاکلنگ پلاستیکی دو نفره کودکان از محبوبیت ویژهای بین خریداران الاکلنگ برخوردار است.

کلام آخر

قیمت سرسره پلاستیکی بزرگ مناسب بوده و خرید آن بصورت اینترنتی از سایتایمن ترافیک کالاامکان پذیر میباشد. در ضمن در صورت نیاز به مشاوره در زمنیه انتخاب نوع تاب سرسره نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

تاب سرسره



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 27 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 31

انواع آبخوری پارکی

امروزه آابخوری ها در جنس ها و طرح های بسیاری تهیه و تولید می شوند که ما در این جا شما را با انواع آبخوری هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند آشنا می نماییم. بد نیست بدانید که قیمت آبخوری پارکی   بر اساس متریال استفاده شده در تولید آن تعیین می شود. انواع آبخوری ها بر حسب جنس مواد اولیه به دسته های بسیاری همچون موارد زیر تقسیم میشوند:

آبخوری استیل

یکی از جمله ابخوری هایی که در پارک ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد آبخوری استیل می‌باشد. آبخوری استیل همان‌گونه که مشخص است از جنس استیل می‌باشد و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شود و دارای مقاومت بالایی است. آبخوری استیل در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می‌شود و امروزه در طرح های متنوعی تهیه و تولید می‌شود. از جمله مزیت‌های آبخوری استیل می توان به راحتی نصب و اجرا آن اشاره نمود همچنین این ابخوری ها دارای قیمتی مناسب می‌باشد و خرید آن‌ها مقرون به صرفه است. برای آشنایی بیشتر با انواع آبخوری استیل و آگاهی از قیمت هر یک از آن ها می توانید راهنمایی های خود را از کارشناسان ایمن ترافیک بخواهید.

آبخوری چوبی

از جمله آبخوری هایی که امروزه بسیار درون بوستان ها و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد آبخوری چوبی می‌باشد. آبخوری چوبی همان گونه که از نام آن مشخص است جنس مواد اولیه در ساخت آن از چوب می‌باشد و در ساخت آن از چوب طبیعی و ترکیب آن با فولاد و بتن استفاده می‌شود. جنس چوب به کار رفته در آبخوری چوبی امروزی اکثرا از چوب ترمو پاین، داگلاس و اسپروس می‌باشد که از جمله بهترین چوب های خشک شده و مقاوم در دنیا می‌باشند. استفاده از چوب در ساخت آبخوری چوبی می تواند علاوه بر سازگاری با محیط زیست برای سلامتی انسان نیز مفید واقع شود زیرا چوب یکی از عناصر موجود در طبیعت می‌باشد که درون آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است و برعکس استفاده از چوب سلامتی انسان را به خطر نمی اندازد. یکی از نکات مهم در ساخت آبخوری چوبی این است که چوب انتخابی باید از دوام بالایی برخوردار باشد به گونه ای که طول عمر آن مفید باشد و بتوان در مدت زمان بالایی از آن استفاده نمود.

آبخوری سنگی

نوع دیگری از آبخوری ها که امروزه بسیار پرکاربرد می‌باشند آبخوری سنگی می‌باشد. آبخوری سنگی همان گونه که از نام آن مشخص است از جنس سنگ های مقاوم می‌باشد و در صورت ضربات سنگین مشکلی برای آن ها پیش نمی‌آید. ابخوری‌ سنگی خود از جنس سنگ های مقاومی همچون سنگ کریستال، سنگ کریستال تیشه ای، سنگ تراورتن وتهیه و تولید می شوند. آبخوری سنگی از جمله آبخوری هایی می‌باشد که در بسیاری از شهرها از آن ها استفاده می‌شود و قابل نصب و اجرا در شهرهای مختلف است. همچنین شما می توانید در هنگام سفارش ابخوری سنگی طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید.

کلام آخر

جهت آشنایی با طریقه نصب آبخوری سنگی و مصارف کاربرد آن می توانید سوالات خود را از کارشناسان ایمن ترافیک کالا بپرسید تا بتوانند راهنمایی های لازم را در خصوص آبخوری سنگی در خدمت شما ارائه نمایند.

آبخوری



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 82

چراغ چشمک زن پلیسی

برای توضیح چراغ های چشمک زن پلیسی باید عنوان کرد که این چراغ داراییکیا چند ردیف چراغ می باشد که به صورت تناوبی روشن و خاموش می شوند. از چراغ های چشمک زن پلیسی درهنگام شب و به جهت گشت شبانه استفاده می شود و بیشتر کاربرد آن برای پلیس های راهنمایی و رانندگی می باشد. در حال حاضر چراغ های چشمک زن پلیسی دارای چراغ های ال ای دی می باشد که کیفیت بالاتر و قدرتمندتری نسبت به چراغ های قدیمی دارند.

از جمله انواع بسیار پر کاربرد چراغ های چشمک زن پلیسی می توان مدل چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمز را نام برد که امروزه بیشترین کاربرد را دارا می باشند. در حال حاضر در اکثر ماشین های امداد و ماشین های پلیس از چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمزاستفاده می شود.

اگر قصد خرید چراغ چشمک زن پلیسی را دارید و می خواهید از آخرین قیمت چراغ چشمک زن پلیسی مطلع شوید می توانید راهنمایی های خود را از مشاورین سایت ایمن ترافیک کالا دریافت نمایید. توجه نمایید قیمت چراغ گردان پلیسبا چراغ چشمک زن پلیسی متفاوت است.

چراغ های ال ای دی پلیسی

مهم ترین مزایای چراغ های ال ای دی پلیسی می توان قدرت نور بالا و همچنین طولانی بودن عمر چراغ ها را عنوان نمود. چراغ های ال ای دی پلیسی در حال حاضر بسیار استفاده می شود و دلیل استفاده از آن نیز دو موردی می باشد که برای استفاده چراغ های ال ای دی پلیسی عنوان نمودیم. قیمت چراغ های ال ای دی پلیسی به نسبت چراغ پلیسی های گذشته بسیار به صرفه می باشد و مزایای بسیار بالاتری نسبت به آنها دارند.

فلاشر پلیس

چراغ پلیسی موتور در ابعاد کوچک تر از چراغ های خودرو تولید می شود. چراغ پلیسی موتور در قسمت انتهایی و یا دو طرف موتور نصب و اجرا می شود. از چراغ پلیسی موتور نمی توان بر روی موتور شخصی استفاده نمود و امکان جریمه وجود دارد. چراغ پلیسی موتور برای موتورهای پلیس و یا امداد طراحی شده است. قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی که امروزه تهیه و تولید می شود بسیار به صرفه تر از فلاشر پلیسی قدیمی می باشد اما به دلیل تنوع مدل فلاشر پلیسی داشبوردی نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی عنوان نمود.

قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی که امروزه تهیه و تولید می شود بسیار به صرفه تر از فلاشر پلیسی قدیمی می باشد اما به دلیل تنوع مدل فلاشر پلیسی داشبوردی نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی عنوان نمود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی است. این برند محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی و یه صورت آنلاین ارائه می دهد.

چراغ پلیس



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 78

آینه محدب پارکینگ چیست؟

آینه محدب پارکینگی به جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات احتمالی در پارکینگ ها نصب و اجرا می شود. خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در فضای پارکینگ های عمومی، مسکونی، اداری وبهرانندگانکمکمی نمایید تا زوایایی که دید کافی در آن جا وجود ندارد قابل مشاهده شود تا از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود. امروزه که در تعداد فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و همچنین آپارتمان ها در حال افزایش می باشد وجود پارکینگ ها امری طبیعی شده است. از آن جایی که پارکینگ ها در سراسر شهر و در مکان های بسیاری قرار دارد به همین جهت تردد ماشین ها در آن جا بسیار خواهد بود به همین جهت اجرایی شدن تجهیزات ترافیکی امری بسیار حیاتی و ضروری می باشد. یکی از جمله تجهیزات ترافیکی که وجود آن ضروری می باشد آینه محدب ترافیکی است. برای آگاهی از قیمت فروش آینه محدب پارکینگ و خرید انواع آینه محدب پارکینگ می توانید راهنمایی های لازم را از سایت ایمن ترافیک کالا بخواهید.

نصب انواع آیینه محدب پارکینگ

برای نصب و اجرای انواع آینه محدب پارکینگی باید این نکته را خدمت شما عرض نماییم که می توان آینه محدب پارکینگی را به دو صورت دیواری و یا بر روی پایه نصب نمود. همان گونه که قبلا ذکر شد آینه محدب ترافیکی در دو مدل سایه بان دار (ابرو دار) و بدون سایه بان (بدون ابرو) تهیه و تولید می شود و از مدل بدون سایه بان بیش تر در مکان های مسقف و جاهایی که به هنگام بارش باران و برف امکان عبور باران و برف وجود ندارد مانند پارکینگ ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و از آینه های سایه بان دار بیشتر در جاده ها و خیابان ها استفاده می شود تا در برابر باران و برف آینه ها خیس نشوند و به راحتی تصاویر در آن ها دیده شود.

آينه محدب مخصوص خودرو

 هر روزه تجهيزات متنوعي براي کمک به بهبود رانندگي و کاهش حوادث در مسيرهاي جاده اي طراحي و ساخته مي شود. تجهيزاتي که با بررسي تقاضاي رانندگان و مطالعات گسترده در رابطه با رفع محدوديت هاي خودرو ساخته شده اند. از جمله اين لوازم جانبي آينه محدب مخصوص خودرو است.

طریقه نصب آینه محدب خودرو

آینه محدب مخصوص خودرو به سادگی بر روی آینه بغل خودرو قابل نصب است و نیازی به تجهیزات اضافی نخواهد داشت. در بخش پشتی این آینه،یک چسب دو طرفه بسیار مقاوم تعبیه شده است که با برداشتن لایه محافظ می توان اقدام به نصب آن نمود. نوع دیگری از آینه ها، آینه های محدب ویژه افراد دارای محدودیت در رانندگی است؛ آینه مخصوص رانندگی تک چشم از جمله آینه های محدب خودرو است که نصب آن باید به صورت دقیق و اصولی انجام شود. آینه اول در قسمت جلوی کابین و روی شیشه جلویی نصب می شود. محل دقیق نصب این آینه در زیر آینه اصلی خودرو است. اما نصب آینه دوم نیاز به اندازه گیری هایی دارد. نصب صحیح این آینه در داخل کابین و بر روی شیشه پشتی است. محل نصب اینه مخصوص کد 17 در بخش ناحیه متمایل به راست از شیشه است. به طوری که کاملا در دید راننده باشد. از گوشه فوقانی سمت راست شیشه پشتی به طول و ارتفاع 15 سانتی متر به سمت چپ و پایین اندازه بگیرید و در نقطه مشخص شده آینه را نصب کنید. زاویه دقیق این آینه با توجه به دید راننده تنظیم می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آینه محدف پارکینگ و خودرو می باشد.

 آینه محدب



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 12 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 92

دستکش ضد برش استادکار

دستکش ضدبرش استادکار یکی از پرکاربردترین زیرمجموعه های دستکش کار استادکار می باشد. این نوع دستکش مناسب افرادی طراحی و تولید می شود که همواره با ابزار و مواد تیز و برنده سر و کار دارند. کارکنان صنایع فلزکاری، برشکاری، کار با شیشه، کاشی کاری، انبارداری و مواردی از این قبیل، از جمله این افراد می باشند. دستکش ضد برش استادکار با استفاده از الیاف پنبه، پلی استر یا کتان بافته می شود. همین امر موجب می گردد که تهویه هوا در داخل دستکش به خوبی صورت گرفته و دست ها عرق نکنند.کشباف بودن قسمت مچ دست این امکان را فراهم می کند که دستکش کاملا در دست کیپ شده و در حین کار از دست خارج نشود. قسمت کفی و انگشتان دستکش با استفاده از روکش نیتریل یا لاتکس طبیعی پوشیده شده است. این مواد مقاومت بالایی در برابر بریدگی، ساییدگی و همچنین نفوذ مواد مختلف شییمیایی دارند.

 از دیگر مشخصات دستکش ضد برش استادکار می توان به سبک و راحت بودن و انعطاف پذیری فوق العاده آن اشاره کرد. این نوع دستکش در عین دارا بودن لایه مقاوم در قسمت کف دست و انگشتان، به هیچ عنوان مانع آزادی انگشتان و عملکرد دست فرد نمی شود. در رنگ بندی و سایزبندی مختلف به بازار عرضه می شوند. ممکن است در هنگام خرید دستکش ضد برش استادکار با قیمت های متفاوتی روبرو شوید. این امر نشأت گرفته از تفاوت مواد اولیه مورد استفاده در تولید انواع مختلف دستکش ضد برش است. اما در این میان آنچه که کاملا آشکار است مقرون به صرفه بودن و ناچیز بودن قیمت دستکش ضد برش استادکار در برابر کارایی های فراوان آن است.

 

انواع مختلف دستکش ضد برش استادکار از جمله تجهیزات ایمنی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا میباشند. شما می توانید بدون اتلاف وقت و هزینه، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

دستکش ضدبرش



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : شنبه 11 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 91

لباس کار کارگری

لباس کار یکی از مهم ترین وسایل محافظتی برای کارگران محسوب می شود. در حال حاضر در اکثر مشاغل وصنایع کارفرمایان برای یکدست بودن نیروی کاری از لباس متحدالشکل استفاده می کنند. استفاده از لباس مناسب برای کارگران الزامی است.

در انتخاب لباس کارگری نوع مشاغل، ویژگی محیط کار وشرایط اقلیمی منطقه تاثیر بسزایی دارد. لباس کارگری به دو صورت سرهمی یا دوتیکه دوخته می شود. الیاف به کار رفته در لباس کارگری به صورت الیاف طبیعی یا ترکیبی از الیاف طبیعی ومصنوعی استفاده می کنند.

جنس پارچه لباس کارگری از پارچه ترگال ساده، پارچه ی فیلامنت کجراه یا پارچه تمام پنبه استفاده می شود. در پارچه کجراه از پنبه وپلی استر به صورت ترکیبی استفاده شده است. کارگرانی که با کوره های حرارتی سر وکار دارند معمولا از لباس نسوز که پنبه ی به کار رفته در آن بیشتر است استفاده می کنند. افرادی که در سرد خانه های مواد غذایی کار می کنند لباس کار آنها نیاز به عایق سرما ورطوبت دارد.

مواردی که در تهیه لباس کارگری به آن توجه می شود سایز لباس استاندارد باشد، دوخت آن محکم باشد، سایز آستین مناسب باشد و جیب هایی متناسب با نیاز کارگربر روی لباس تعبیه شود.

در بعضی از مشاغل که کارگران به صورت موقت مشغول کار هستند کارفرما می توانند از لباس کار ارزان استفاده کند. این نوع لباسها به دلیل کاربرد متریال ارزان در آنها ودوخت ساده با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. هم چنین خرید لباس کارگری به صورت عمده نیز بر قیمت لباس کار کارگری تاثیر بسزایی دارد.

ایمن ترافیک کالا بر اساس نیاز جامعه کارگری، لباس کارگران را با استاندارد روز جهان، با سایز بندی و رنگبندی متنوع تولید می کنند. برای خرید لباس کارگری با بررسی لیست قیمتهای موجود در فروشگاه اینترنتی می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد.

 لباس کار



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : جمعه 10 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 35

کلاه ایمنی jsp

برای ممانعت از برخورد اشیا در حال سقوط و حفاظت سر، از کلاه کار ساختمانی استفاده می شود. آسیب دیدگی سر به دلیل ریزش اشیاءیا خطرات ضربات اغلب جدی است و ممکن است کشنده باشد. پوشیدنکلاه ایمنی jsp نه تنها از بالای سر شما محافظت می کند بلکه می تواند از چشم، گوش، بینی و دهان نیز محافظت کند. اغلب کارمندان و کارگران  نمی توانند اهمیت کامل این قطعه مهم تجهیزات محافظ شخصی را تشخیص دهند.

کلاه ایمنی به گونه ای طراحی شده که در زمان برخورد ضربه به کلاه، اثرات آنرا روی کلاه پخش می کنند و باعث محافظت از سر می شوند.کلاه دارای سیستم تعلیق به اندازه ی یک تا یک ونیم اینچ ودارای یک فنر است که فاصله ایمن بین سر وپوسته را حفظ می کند.رنگ های کلاه ایمنی می توانند نقش های مختلفی را در سایت های ساختمانی نشان دهند. این تعیین رنگها از شرکت به شرکت دیگر و محل کار تا سایت کاری متفاوت است.

جنس کلاه کارjspاز پلاستیک های سخت وفشرده پلی اتیلن ساخته شده است. پوسته ی سفت و سخت آن برای مقاومت در برابر ضربات به سر طراحی شده است. علاوه بر ساختمان سازی در محیط های کارگاهی و پالایشگاهها کاربرد دارد. سیستم تنظیم بند کلاه ایمنیjspموجب شده استکه استفاده برای سایزهای مختلف سر را امکان‌ پذیر می‌سازد و باعث ایمنی بیشتر شود.قیمت کلاه ایمنی جی اس پی نیز بر اساس نوعغ کاربری کلاه و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن متفاوت است.

کلاه ایمنی به دلیل قرار گرفتن روی سر باید از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار باشد. بهترین وضعیت برای کلاه‌های ایمنی آن است که توسط استانداردهای مختلف در بخش ایمنیمورد تایید قرار گرفته باشد.کلاه کار ساختمانی برند jsp بر اساس طراحی در دامنه ی قیمتی مناسبی در فروشگاه اینترنتیایمن ترافیک کالا به فروش می رسد. ایمن ترافیک علاوه بر فروش محصولات تولیدی خود و گارانتی آنها، بهترین برندهای روز دنیا را نیز برای عرضه در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده است.

jsp



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 06 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 41

انواع عینک ایمنی کار

عینک های ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بر اساس متریال استفاده شده در آنها و همچنین کاربری که برای آن طراحی شده به مدل های مختلفی تقسیم شده است. خرید عینک ایمنیباید با توجه به نیاز و شرایط کاری باشد. عینک ایمنی بر اساس مواد اولیه استفاده شده در لنز به موارد زیر تقسیم شده است.

·         عینک ایمنی طبی

·         عینک ایمنی ضد بخار

·         عینک ایمنی آفتابی

·         عینک ایمنی ضد خش

·         عینک ایمنی گاگل

انواع عینک ایمنی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نیز براساس تقسیم بندی زیر دسته بندی می شوند.

·         عینک ایمنی مهندسی

·         عینک ایمنی آزمایشگاهی

·         عینک ایمنی برشکاری

·         عینک ایمنی جوشکاری

همانطور که مشاهده می فرمایید تنوع انواع عینک ایمنی بسیار زیاد است. برای مثال عینک ایمنی مهندسی آفتابی برای کار در مناطق گرمسیر که نور خورشید دید افراد را ضعیف می کند کاربرد دارد حال آنکه عینک ایمنی مهندسی ضد بخار برای کارگران و مهندسینی کاربرد دارد که در مناطق مرطوب به فعالیت مشغول هستند.

عینک ایمنی گاگل

از بهترین انواع عینک ایمنی عینک ایمنی گاگل است. این عینک به واسطه طراحی خلاقانه به صورت کامل به صورت چفت می شود. در این صورت هیچ نوع مایع، گاز و ذرات ریز جامد از هیچ قسمتی امکان نفوذ به داخل چشم را نخواهد داشت. گاگل ها را می توان در انواع مختلفییافت. مانند:

·         گاگل مقاوم در برابر ضربات

·         گاگل مقاوم در برابر ذرات و گرد و غبار

·         گاگل مقاوم در برابر مواد شیمیایی

·         گاگل مقاوم در برابر اشعه های شدید لیزر

·         گاگل مقاوم دربرابر جوشكاری

این مدل عینک علاوه بر اینکه کاملا ایمن است به صورت ضد بخار و ضد لک نیز طراحی شده است. جهت کنترل جریان هوا سوپاپ هایی روی عینک طراحی شده است که هوای را در داخل محفظه ی عینک به جریان در می آورد. البته دقت داشت باشید در صورت که هوای اطراف سالم و قابل تنفس باشد از این عینک استفاده نمایید. این مدل عینک ایمنی به واسطه‌ییک بند و در مدل های ساده تر یک کش در پشت سر محکم می شوند. طراحی عینک گاگل به شکلی است که تمامی عینک های ایمنی در این قالب نیز ساخته شده اند. عینک ایمنی جوشکاری، عینک ایمنی آزمایشگاهی، عینک ایمنی برشکاری در قالب عینک گاگل نیز طراحی می شوند. این عینک را برندهای بسیاری تولید می کنند از مهمترین آنها می توان به عینک ایمنیiso، عینک ایمنی ماتریکس، عینک ایمنی هیلتی مدل el-ha و عینک ایمنی ماتریکس مدل genesis اشاره داشت.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی درایران است. این برند محصولات خود را به صورت بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود سعی دارد محصولات را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

عینک گاگل



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 01 مرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 36

انواع بشکه ترافیکی

با افزایش روزافزون وسایل نقلیه، لزوم استفاده از تجهیزات ترافیکی بیش از گذشته احساس میشود. تجهیزات ترافیکی که به منظور کنترل ترافیک و سرعت یا اطلاع‌رسانی به رانندگان وسایل نقلیه و عابران پیاده، اخطار، افزایش ایمنی راههااستفادهمیشودویکی از عوامل کاهش دهنده تصادفات و سوانح محسوب می‌شود. خرید بشکه ترافیکی به عنوان یکی از این تجهیزات ترافیکیو بعنوان مانعی برای جلوگیری از برخورد خودروها و هدایت آن‌هاانجاممیشود. تولید این محصول ترافیکی در دو نوع با درب و بدون درب صورت میگیرد. بشکه ترافیکی از جنس پلی اتیلن تولید میشود که در برابر نوسانات و ناملایمات جوی بسیار مقاوم است. این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات دارد و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می‌کند. همچنین از مواد آنتییووی در طراحی و تولید آن به منظور مقاومت در برابر تابش نور آفتاب و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی استفاده شدهاست.

استفاده از دو رنگ زرد و آبی کنار هم در این نوع تجهیزات ترافیکی، ایده بسیار مناسبی برای جلب توجه رانندگان از فواصل دور میباشد. علامت موجود روی بشکه زرد ترافیکی به معنای جداشدن جاده از جاده اصلی است که این تصویر باید از وضوح بالایی برخوردار باشد تا رانندگان براحتی آن را مشاهده کنند. در ساخت و تولید این محصول از شبرنگ‌هایی استفاده میشود که قابلیت دید بالایی به رانندگان در تاریکی شب میدهد. در خیلی مواقع داخل بشکه‌راازآبوشنپرمی‌کنند که مقاومت بشکه را بالا برده و در صورت انحراف خودروها از جاده و برخوردشان با این تجهیزات از شدت شتاب آنهاکاستهوصدماتوخساراترابهحداقلبرسد. بشکه‌ایمنی ترافیکی در دو نوع بشکه ترافیکی 85 سانتیمتری و 105 سانتیمتری تولید و عرضه میگردد که ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت این دو محصول را ارائه میدهد.

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری جهت ایمن سازی راهبندهای عمرانی بسیار مناسب میباشد. این محصول از جنس پلی اتیلن است و در معابر شهری و جهت ایمن سازی محیط کارخانه‌هاوانبارهامورداستفاده قرار میگیرد. بشکه ایمنی با ارتفاع 85 سانتی متر بدون درب و دارای شبرنگ است و قابل نصب در خروجی‌های پرخطر است.

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری ساخته شده از مواد پلی اتیلن فوقالعادهباکیفیت، نمونه دیگری از تجهیزات و جداکننده‌های ترافیکی است. این محصول دارای قابلیت ضربه‌پذیری بالایی است و با پر کردن شن و ماسه یا آب داخل آن مقاومتش چندین برابر میشود. بشکه ترافیکی با ارتفاع 105 سانتی متر در برابر افزایش و کاهش دما بدلیل خاصیت آنتییووی که دارد مقاوم است و نصب و نگهداری آن به آسانیانجام میشود. در بیشتر عملیات عمرانی و در امور راه‌هابهمنظورمشخصکردنمحدوهخطروتعیین مسیر خودروها استفاده میشود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالاتولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی و بشکه های ایمنی است. فروش بی واسطه محصولات از ویژگی های این برند است. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی میتوانید با ما تماس بگیرید.

بشکه ترافیکی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 31 تیر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 50

کله قندی ترافیکی و آشنایی با انواع آن

کله قندی ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری و لاستیکی است که قابلیت ضربهپذیری تا 20000 مرتبه را دارد. این تجهیزات ترافیکی در برابر ضربه، گرما و سرمای شدید مقاوم بوده و بدلیل مواد آنتییووی بکار رفته در ساخت آنهادچاررنگپریدگی نمیشود و در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید، اشعه ماورابنفش را به راحتی تحمل میکند. مخروط ایمنی وزن سبکی داشته و حمل و جابجایی آن به سهولت انجام میگیرد.قیمت مخروط ایمنی  با توجه به اندازه های تولید شده متفاوت است.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی که براساس استانداردهای کیفی جهانی و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده دارای دو نوع شبرنگ دار و بدون شبرنگ است. این نوع مخروط ترافیکی بسیار مقاوم و انعطافپذیر بوده و بعنوان مانع در مواردی نظیر محل کار کارگران، مقابل مغازهها،هدایت ترافیک و استفادهمیشود. این مانع ترافیکی را می­توان بصورت موقت هم بر سطح معابر و جاده ­هاقرارداد.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری ساخته شده از مواد پلیمری پی وی سی و لاستیک، مقاوم و قابل انعطاف است که در حین برخورد وسایل نقلیه آسیبی به خودرو و سرنشینان آن وارد نمیکند. این محصول قابلیت ضربه پذیری تا 20000 مرتبه را دارد و بدلیل وجود مکملهای آنتییووی و آنتی اکسیدانت در برابر سرما و گرمای شدید و نور خورشید بسیار مقاوم است. از ویژگیهای دیگر این نوع مخروط ترافیکی میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

کله قندی ترافیکی ژله ­ای

کله قندی ترافیکی ژلهای با خاصیت ژلهای که دارد در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و پس از برخورد وسایل نقلیه سریع به حالت اولیه خود باز می­گردد. این محصول برای بستن مسیرهای کوچک و تحت تعمیر و جلوی ساختمان هامورداستفادهقرارمیگیرد. کله قندی ترافیکی ژله ای بیشتر برای مواردی که نیاز به استفاده موقت از کله قندی هست، مورد استفاده قرار میگیرد و دارای دو نوع شبرنگداروبدونشبرنگاست.

کله قندی ترافیکی تاشو

نمونه­ای از مخروطهای ترافیکی از قابلیت ویژه­ای برخوردار هستند و بصورت تاشو طراحی شده­اندکه در اینصورت حمل و نگهداری آن­هافضای زیادی اشغال نمیکند. این نوع راه بند کله قندی از بدنه­پارچه­ای مقاوم همراه با پلاستیک تولید شده که وجود همین پارچه است که امکان جمع کردن آن را فراهم نمودهاست. درقسمت کف این محصول از یک عدد چراغ ال ای دی قرمز رنگ جهت افزایش نور اطراف مخروط و در نتیجه افزایش قابلیت دید در شب استفاده شده ­است. مخروطترافیکی با این ویژگی را میتوان در صندوق عقب خودرو به همراه داشت

چگونه کله قندی ترافیکی را نصب کنیم؟

لازم بذکر است نصب کله قندی ترافیکی و انواع مخروط ترافیکی به آسانی انجام میگیرد و نیاز به نصاب و هزینه ندارد و در خیلی مواقع بدلیل ساختار مخروطی بودن حتی نیازی به نصب نیست و به صورت موقت میتوان بر روی زمین قرار داد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کنندده انواع کلیه قندی محصولات خود را بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

مخروط ترافیکی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 29 تیر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 48

کاربردهای استوانه ایمنی

بولاردهای ترافیکی امنیتی از بولاردهای ترافیکی اغلب برای حفظ امنیت ساختمان ها استفاده می شود. گاها تصادفاتی رخ می دهد که طی آن وسیله نقلیه به ساختمان یا مغازه هایی که در کنار خیابان ها قرار دارند برخورد می کند. در اکثر موارد این تصادفات به عمد و با اهداف مخرب انجام می شود و مهاجمان به منظور سرقت از مغازه هایی که اموال ارزشمند در آن نگهداری می شود، این تصادفات را مدیریت می کنند. به منظور جلوگیری از حادثه و سرقت، بسیاری از شرکت های تجاری در اطراف ساختمان های خود استوانه ایمنی نصب می کنند. به این ترتیب که اگر کسی به طور اتفاقی یا عمدی به یک ساختمان برخورد کند، با بولاردهای فولادی با مقاومت بالا روبرو می شود

بولاردهای کنترل ترافیکی

استوانه ها علاوه بر امنیت ساختمان ها، برای کنترل ترافیک در سطح شهر نیز استفاده می شوند. خودرو ها روزانه و گاها با سرعت بالا از پارکینگ ها خارج شده یا وارد می شوند. طی این ورود و خروج ترافیکی ایجاد خواهد شد، که در صورت عدم اقدامات کنترل شده، ممکن است در این مکان ها به سرعت بی نظمی شکل بگیرد. در مواردی این بی نظمی ها می توانند خطرناک باشند و حادثه به دنبال داشته باشند.

برای جلوگیری از ترافیک، صاحبان ساختمان ها می توانند بولاردهای ترافیکی را در ورودی و خروجی پارکینگ ها نصب کنند. همچنین می توان از استوانه ایمنی در اماکن عمومی که معمولا تردد اتومبیل ها زیاد است، مثل فرودگاه ها، پاساژها، بیمارستان ها، مدارس، گیشه دریافت عوارض راه و غیره استفاده کرد. استوانه ایمنی را می توان برای تعیین منطقه های ممنوع مثل خطوط وسایل نقلیه اورژانسی و اضطراری، به کار برد. علاوه بر حفاظت از راننده ها، بولاردهای ترافیکی می توانند برای عابران پیاده در مناطق ترافیکی نیز محیط امن ایجاد کنند.

زیباسازی شهری با استوانه ایمنی

همان طور که می دانید از استوانه ایمنی اغلب برای حفاظت و امنیت اموال و ساختمان ها و کنترل ترافیک شهری استفاده می شود. علاوه بر این موارد بولاردهای ترافیکی را می توان برای زیبا سازی شهری نیز به کار برد. جالب است بدانید که بولاردهای فولادی برای طراحی های معماری و زیبا سازی شهری نیز به کار گرفته می شوند. این نوع بولاردها ظاهر براق و جذابی دارند، ضمن آن که در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم هستند، زیرا از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالاتولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با فروش محصولات خود به صورت آنلاین بهترین ها را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد.

بولارد



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 29 تیر 1399 نویسنده : malih l بازدید : 45

لباس کار مناسب

 شغل های زیادی هستند که برای حضور در آنها حتماً باید لباس کار مناسبی داشته باشید از جمله این مشاغل می توانیم به کارهای صنعتی در کارخانه های مختلف، مکانیک ها، پزشکان، پرستارها و غیره اشاره کنیم که البته شاید برای برخی لباس کار واژه مناسبی نباشد و بهتر است از اونیفرم استفاده کنیم اما هدف ما در این مقاله معرفی یک لباس کار مناسب است.

 منظور از لباس کار مناسب لباسی است که علاوه بر اینکه باعث حفاظت لباس های زیری ما از آلودگی های محیط اطراف می شود فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

 یک لباس کار مناسب باید ویژگی هایی داشته باشد که از جمله آنها می توانیم به  موارد زیر اشاره کنیم.

راحتی در خرید لباس کار یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید،  لباستان باید فوق العاده راحت باشد زیرا قرار است شما هم فعالیت های زیادی انجام دهید و اگر احساس ناراحتی در آن کنید ممکن است بازده ای شما در حین کار پایین بیاید. پس حتماً به این موضوع دقت کنید.

جنس خوب: یک لباس کار خوب لباسی است که شما بتوانید آن را چه در فصول سرد سال و چه در فصل های گرم سال بدون دغدغه بپوشید، پس بهتر است از جنسی آن را انتخاب کنید که در فصل های سرد با پوشیدن لباس های گرم زیر آن احساس گرما کنید و در فصول گرم نیز به خودی خود خنک باشد.

آب نرود: برخی از پارچه ها هستند که پس از اینکه آنها را می‌شویید کوتاه تر میشوند، پس در خرید لباس کار باید به این موضوع دقت کنید تا دچار خسارت مالی نشوید.

 

چرا لباس کار بخریم

هدف ما از خرید لباس کار این است که هنگامی که میخواهیم شروع به کار کنیم دغدغه های کثیف شدن لباس های معمولی خود را نداشته باشیم به همین دلیل چند دست لباس کار تهیه می‌کنیم تا هنگامی که میخواهیم اقدام به شروع کار کنیم، با خیالی آسوده فعالیت کنیم، چون در غیر این صورت باید نگران لک شدگی لباسهایمان باشیم و همچنین هزینه زیادی را برای تعویض آنها بپردازیم در ضمن این لباس ها ممکن است ما را از خطرات احتمالی که در حین کار به وجود می آید نیز حفظ نکند، پس به همین دلیل مشاغلی که احساس نیاز به لباس کار می کنند همگی ملزم به خرید آن هستند.

خرید لباس کار

بسیاری از ماها هنگامی که میخواهیم کالا یا وسیله خاصی را خریداری کنیم نمی دانیم باید به سراغ چه فروشگاه هایی برویم شاید برخی فکر کنند که لباس کار در فروشگاه های لباس فروشی معمولی نیز پیدا می شود؛ در حالی که این تصور کاملاً نادرست است.

 لباس کار فقط در فروشگاه های خاصی که لوازم کار را ارائه می کنند به فروش می رسد به همین دلیل باید اطلاعات خود را در زمینه پیدا کردن فروشگاه مناسب تقویت کنید اما پیشنهاد ما این است ابتدا در فروشگاه‌های مجازی این کار را انجام دهید زیرا هم در وقتتان صرفه جویی می‌شود و نیازی نیست خستگی گشتن در سطح شهر را تحمل کنید یکی از بهترین فروشگاه هایی که می توانید از آنها اقدام به خرید این نوع کالا کنید فروشگاه ایمن ترافیک است که اجناس کاملا با کیفیت را ارائه می کند ومیتوانید با خیالی آسوده از آنها این خرید را انجام دهید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 25

لباس کار

هرچقدر که جامعه به سمت پیشرفت فرهنگی پیشروی می کند بسیاری از مواردی که در گذشته رعایت نمی شده است جدی گرفته می شود یکی از این موارد ایمنی در کار است. همه ما شاهد افرادی بوده ایم که به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در کار دچار حادثه شده اند این حوادث گاهی باعث قطع عضو، قطعی نخاع و یا حتی مرگ شده است و علاوه بر اینکه زندگی را به کام این افراد و خانواده آنها تلخ کرده است، باعث شده است که دیگر منبع درآمد خود را نیز از دست بدهند و این موضوع برای کسی که آسیب دیده است میتواند بسیار درد آور باشد.

 شاید حالا دیگر وقت آن باشد که جمله اول ایمنی، بعد کار را جدی بگیریم، هر چند که هنوز هم کارگران بسیاری را می بینیم که در ساختمان ها بدون وسایل ایمنی مشغول به کار هستند و با یک سهل انگاری ممکن است اتفاقی جبران نشدنی ر تجربه کنند، اما موضوع اصلی این است با چه وسایلی می توانیم ایمنی خود را در حین کار تضمین کنیم .

در کارگاه ها و کارهای مختلف این موضوع بسیار متفاوت است برای مثال کسی که جوشکار است باید از عینک و شیلد مخصوص استفاده کند در حالیکه کسی که در ارتفاع کار میکند باید از طناب ها و وسایل محافظتی از این قبیل استفاده کنندبنابراین نمی‌توانیم یک نسخه را برای همه تجویز کنیم زیرا لباس کار از مهم ترین چیزهایی است که می تواند در حفظ سلامت ما بسیار تاثیر گذار باشد.

آیا خرید لباس کار به صرفه است

 یکی از سوالاتی که گاهی پیش می آید این است که آیا خرید لباس کار صرفه اقتصادی دارد یا خیر. موضوعی که اینجا مطرح می شود این است که برای مثال اگر شما یک مکانیک باشید با خرید یک یا دو دست لباس کار می توانید مدت ها نیاز خود را برطرف کنید و کافیست برای نظافت تنها لباس های خود را تعویض کنید و دیگر نیازی نیست نگران لک شدگی آنها باشید، زیرا اگر شما از لباس های معمولی خودتان استفاده کنید مجبور هستید آنها را تمیز کنید و نگران این باشید چرا کثیف شده اند اما وقتی یک لباس کار مناسب را انتخاب می کنید این نگرانی برطرف می‌شود و از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است زیرا مجبورنیستید لباس‌های متنوع بیشتری را برای خودتان بخرید پس پیشنهاد ما برای شما این است که حتماً یک یا دو دست لباس کار برای خودتان داشته باشید تا از دردسر خرید لباس های جدید در امان باشید.

چگونه لباس کار مناسب بخریم

هنگامی که می خواهید لباس کار مناسب بخرید ابتدا باید زمینه کاریتان را مشخص کنید و مطابق با آن به دنبال لباس کار مناسب باشید، زیرا کاربرد لباس کار بسیار مهم است برای این که بتوانید لباس مناسبی را پیدا کنید بهتر است ابتدا در فروشگاه های اینترنتی نظیر ایمن ترافیک به دنبال آن بگردید زیرا به این شکل شما در وقت و هزینه تان نیز صرفه جویی کرده اید، اگر سایز تان را نیز بتوانید خوب تشخیص دهید حتی می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش خود را نهایی کنید اما اگر حساسیتهای خاصی دارید بهتر است به صورت حضوری به فروشگاه های مد نظر مراجعه کنید و لباستان را ابتدا پرو کرده و سپس آن را خریداری کنید.

 باید حواستان باشد لباس کار یک لباس مجلسی نیست نیست و باید در آن احساس راحتی کنید پس بهتر است سایز مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی در آن کار کنید و برایتان مشکلی پیش نیاید.

 

در ضمن اگر کارتان به‌گونه‌ای است که احتمال کثیف شدن لباس تان زیاد است بهتر است از رنگ‌های تیره خریداری کنید تا مجبور نباشید لکه های آن را از بین ببرید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 نویسنده : malih l بازدید : 50

مطالب گذشته
» نکات ایمنی در عملیات عمرانی »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» طراحی علائم و تابلوهای شهری »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» اولین سرعت گیرها چه شکلی بودند »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» بهترین و بدترین ماشین های پلیس جهان »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» آشنایی با انواع چراغ راهنمایی »» چهارشنبه 09 مهر 1399
» جریمه رانندگی در کشور های مختلف »» سه شنبه 08 مهر 1399
» تجهیزات ایمنی مورد نیاز جوشکاری »» چهارشنبه 02 مهر 1399
» علت مقاوت کارگران در استفاده از کلاه ایمنی »» پنجشنبه 27 شهریور 1399
» ویژگیهای یک لباس کار خوب »» یکشنبه 23 شهریور 1399
» استانداردهای لازم برای ساخت و تولید کلاه ایمنی »» یکشنبه 23 شهریور 1399
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ایمن ترافیک کالا مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

ایمن ترافیک کالا